Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله سیفی روز سه‌شنبه به همراه حجت الاسلام حیدری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد ضمن قدردانی از خدمات خبرنگاران ورسانه ها، در خصوص منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و امروز وظیفه خبرنگاران نقش آفرینی موثر در جهاد تبیین است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران خط مقدم جریان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هستند، تصریح کرد: ایرنا از جمله رسانه‌هایی است رویکرد اطلاع رسانی دقیق، صریح و به موقع را در دستور کار قرار داده است و امیدواریم خبرنگاران ایرنا و سایر رسانه ها با دقت و حساسیت در راستای اطلاع رسانی و انعکاس اخبار در جامعه نقش آفرینی کنند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد از خبرنگارن ایرنا مرکز یزد در راستای انتشار اخبار مجموعه شورای اسلامی و شهرداری یزد قدردانی کرد و از این رسانه خواست پیش از گذشته با شوراها که برخواسته از رای مردم هستند، تعامل تنگاتنگ داشته باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد هم گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و در انعکاس خدمات و بیان مشکلات نقش و رسالتی مهم بر عهده دارند.

حجت الاسلام سیدناصر حیدری ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی افزود: خبرنگاری در زمیه مشاغل سخت قرار گرفته است اما سختی های این حرفه در جامعه کمتر شناخته شده است.

در جریان بازدید رییس شورای اسلامی شهر یزد و رییس کمیسیون فرهنگی این شورا، از خدمات ایرنا در زمینه پوشش اخبار شورای اسلامی یزد قدردانی شد.

برچسب‌ها روز خبرنگار یزد شهرداری یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار یزد شهرداری یزد روز خبرنگار یزد شهرداری یزد شورای اسلامی شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه از سوی دشمن قرار داریم و بهترین اسلحه برای مبارزه در این جنگ ترویج امید، اعتماد و آگاهی‌سازی صحیح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان اظهار کرد: ما در یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه از سوی دشمن قرار داریم و اگر به دنبال پیروزی در این نبرد هستیم، باید به نقش رسانه‌ها در این پیروزی که بسیار حائز اهمیت است، توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بهترین اسلحه برای مبارزه در این جنگ ترکیبی ترویج امید و امیدآفرینی است، افزود: از این تهاجم ضربه‌هایی به جسم و روح کشور ما وارد و در بعضی موارد منجر به بروز بی‌اعتمادی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اصحاب رسانه تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این جلسات به‌طور مستمر انجام گیرد و در آن امیدآفرینی در کنار اعتمادسازی شکل گیرد.

مهروی‌پور تاکید کرد: در حوزه اعتمادسازی، آگاهی‌سازی صحیح نیز بسیار حائز اهمیت بوده و جامعه رسانه‌ای اصفهان نیز به طور قطع نسبت به این موضوع حساس است.

وی ادامه داد: امیدآفرینی، اعتمادسازی و آگاهی‌سازی باید با یک مشارکت‌آفرینی پی‌ریزی و پیگیری شود، از این‌رو بر آن شدیم که در سال جاری به‌طور ویژه به موضوع رسانه و بررسی نقش آن در فرهنگ‌سازی جامعه بپردازیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های شهری گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری کمک به مرجعیت رسانه‌های داخلی به‌ویژه رسانه‌های استانی و شهر اصفهان است و باید با مشارکت یکدیگر این مهم را رقم زنیم.

کد خبر 747854

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است