Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم داداش پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دکتری در داخل گفت: این فرصت تحقیقاتی، برای دانشجویان دکتری داخل کشور طراحی شده است تا بتوانند از ظرفیت‌های دانشگاه‌های کشور به نفع تحقیقات علمی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: این فرصت تحقیقاتی به همکاری بین دانشگاهی کمک می‌کند که معمولاً بین دانشگاه‌های کشور اتفاق می‌افتد، ما برای امسال دو هزار فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت داخل ایجاد کرده‌ایم، چنانچه دانشجویان برای استفاده از این فرصت از دانشگاهی به دانشگاه دیگر منتقل شوند هم هزینه آزمایشگاه، خوابگاه و تغذیه آنها را می‌پردازیم و هم مبلغی به آنها به عنوان کمک هزینه به آنها ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: هدف فرصت مطالعاتی کوتاه مدت داخلی، همکاری بین دانشگاهی است به عبارت دیگر دانشجوی دکترایی که در یک دانشگاه محروم تحصیل می‌کند اگر قصد دارد از استادی از دانشگاه بزرگ کشور بهره مند شود می‌تواند ازاین فرصت استفاده کند.

وی ادامه داد: دانشجویان دکتری تا آخر امسال می‌توانند از این فرصت تحقیقاتی استفاده کنند، سال آینده نیز همین طور خواهد بود، تلاش براین است تا دانشجویی اگر بخواهد از ظرفیت استادی در دانشگاه دیگراستفاده کند شرایط برای وی مهیا شود و سازمان امور دانشجویان، ظرفیت‌های آن را فراهم کرده است و کمک می‌کند که دانشگاه‌ها بتوانند از هر فرصتی برای ارتقای جایگاه علمی خود استفاده کنند.

کد خبر 5564412 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان دوره دکتری فرصت مطالعاتی کنکور 1401 سازمان سنجش انتخاب رشته سازمان امور دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت علوم دفترچه کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرش دانشجو تقویم آزمون ها دکتری پژوهش محور فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.
دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.
در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • «قلیان اکسیژن» عوارض نامشخصی دارد
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن