Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدیجه جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری در جهت افزایش جمعیت و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهزیستی باهدف تحکیم و تعالی نهاد خانواده و ترغیب آن‌ها به فرزندآوری، برای رسیدن به نرخ باروری مناسب و جمعیت مطلوب، به خانوارهای دو چند قلو رسیدگی و از آن‌ها حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خانواده‌های دو و چند قلو پس از بررسی نیازمندی، از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند و هم اکنون ۵۴ خانوار دو قلویی که در دهک‌های یک تا هفت هستند و هشت خانوار سه قلویی بدون در نظر گرفتن دهک از خدمات حمایتی سازمان بهزیستی برخوردار هستند

رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان افزود: سال گذشته با پرداخت مستمری و تسهیلات بانکی بدون بهره حق بیمه برای تأمین قسمتی از هزینه‌های مورد نیاز این ۶۲ خانواده دو و چند قلو و بیشتر پرداخت شده است.

جمالی خاطرنشان کرد: چنانچه خانواده‌هایی هستند که دارای فرزند دو قلویی هستند و در دهک یک تا هفت قرار دارند و خانواده‌هایی که دارای فرزند سه قلو و بیشتر هستند بدون در نظر گرفتن دهک می‌توانند با مراجعه به اداره بهزیستی شهرستان تنگستان و مراکز تابعه از خدمات این سازمان برخوردار شوند.

کد خبر 5564388

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان بهزیستی بهزیستی بوشهر تنگستان بوشهر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین حسینی محرم 1401 لیگ برتر فوتبال ایران روز خبرنگار گرگان شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مهشید سلیمانی گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.
مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.
سلیمانی گفت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وی افزود: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند