Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از حواشی بوجود آمده در خصوص ورود حشره به یک قاب عکس از مجموعه «برند و هیلابکر» در بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران گفت: آثار گنجینه موزه، ثروت ملی است نگهداری شایسته آن از مهمترین دغدغه های ما و خانواده هنر ایران است.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی ایران اکونومیست، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از حواشی بوجود آمده برای یکی از آثار این موزه در نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوآل آرت» ، عصر دیروز از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی پس از حواشی بوجود آمده در خصوص ورود حشره به یک قاب عکس از مجموعه برند و هیلابکر در بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران گفت: آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، ثروت ملی و نگهداری شایسته آن از مهمترین دغدغه های ما و خانواده هنر ایران است.

سالاری افزود در بازدیدی که امروز پس از بررسی های کارشناسان مرتبط، از این اثر و سایر آثار موجود در نمایشگاه داشتم، خوشبختانه این اثر هیچ گونه آسیبی ندیده و حشره مزبور ضمن پاک سازی اصولی توسط متخصصان، در هیچ یک از آثار نمایشگاه دیده نشده است.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ درادامه ضمن اشاره به اهمیت بالای گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران گفت: حساسیت جامعه هنری نسبت به گنجینه ارزشمند موزه بزرگترین سرمایه برای میراث داری از این ثروت ملی است و ما در معاونت امور هنری تمام تلاشمان را برای حفظ، نگهداری و رفع برخی مشکلات باقی مانده از مرمت موزه انجام خواهیم داد.

در این بازدید عبدالرضا سهرابی، مدیرکل هنرهای تجسمی و عبادرضا اسلامی رییس موزه هنرهای معاصر تهران گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص مشکل پیش آمده و رفع آن توسط کارشناسان متخصص در این حوزه و بررسی سلامت سایر آثار موزه هنرهای معاصر تهران ارائه کردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هنرهای تجسمی ، موزه هنرهای معاصر ، محمود سالاری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هنرهای تجسمی موزه هنرهای معاصر محمود سالاری موزه هنرهای معاصر تهران معاون امور هنری هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد