Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر پیگیری مسائل نخبگان کشور در مرکز بررسی‌های استراتژیک، نخستین جلسه کارگروه «پیگیری تأمین مسکن نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها» عصر دوشنبه هفته جاری به ریاست محمدصادق خیاطیان، رئیس این مرکز تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه خیاطیان ضمن تاکید بر ضرورت توجه به مسئله مسکن نخبگان کشور و تدابیر و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به نخبگان، از عزم جدی دولت سیزدهم در راستای رفع مسائل نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به ویژه مسئله مسکن آنان خبر داد.

در ادامه این جلسه نیز اعضای کارگروه ضمن اعلام آمادگی برای مشارکت فعال در این امر مهم، نقطه نظرات خود را درباره الزامات و ملاحظات عملیاتی شدن اهداف کارگروه، تعیین جامعه هدف، ظرفیت‌ها و موانع احتمالی بیان کردند.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد دستورالعمل مربوطه برای ارائه به دولت تا قبل از جلسه بعدی تهیه شود.

کد خبر 5564450 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری مسکن دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان مجمع تشخیص مصلحت نظام شهید همدانی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی محمد باقر قالیباف میرحسین موسوی ایالات متحده امریکا حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو