Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:00:22 GMT

حل مشکل کمبود آب تالش با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۳۱۷۷

حل مشکل کمبود آب تالش با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر پیگیری‌های ویژه استاندار در راستای حل مشکلات این شهرستان، از افتتاح ۲۲۱ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱ خبر داد. 

وی اغلب این پروژه‌ها را در حوزه راه‌سازی، آسفالت راه روستایی، تامین آب شرب، توسعه شبکه فاضلاب شهری، تقویت زیرساخت‌های برق، گازرسانی به مناطق روستایی و همچنین بخش کشاورزی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تالش با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، بسیاری از پروژه‌های بلاتکلیف و نیمه کاره با پیگیری‌های استاندار، جان دوباره‌ای گرفته‌اند، اظهار امیدواری کرد با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن که با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال در حال اجراست بزودی مشکل کمبود آب در شهرستان نیز تا حدود زیادی حل شود. 

عاشوری، پروژه کمربندی تالش را نیز یکی دیگر از مشکلات منطقه و مطالبات مهم مردم عنوان کرد که با پیگیری‌های مسؤولین شهرستانی و استانی تامین اعتبار شده و بزودی قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرای این پروژه را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اختصاص چهارصد میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای پروژه آسفالت جاده اسالم به خلخال، بر لزوم تسریع در رفع مشکل نبود روشنایی در محور اسالم به تالش نیز تاکید کرد. 

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش، هفته دولت را فرصتی مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف دانسته و از بخشداران خواست تا در مراسمات افتتاح پروژه‌ها از رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات دولت کمک بگیرند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی