Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@17:22:36 GMT

صدای اعتراض ساپینتو بلند شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۳۱۹۵

صدای اعتراض ساپینتو بلند شد

اتفاقاتی که این مربی پرتغالی در هفته های ابتدایی لیگ برتر با آن مواجه شده است بدون شک هیچ گاه در لیگ برتر پرتغال با آنها رویارو نشده و برایش تازگی دارد. البته که با گذشت زمان به آن عادت می کند.

اولین علامت سوال زمانی در ذهن او شکل گرفت که به یکباره به او اعلام شد دیدار استقلال در برابر سپاهان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که به او گفته بودند باشگاه در حال بلیط فروشی برای ۳۰ درصد از ظرفیت استادیوم است و فص گذشته این حضور در برخی از بازی ها به ۵۰ درصد هم رسید. دومین تغییر؛ تغییر ساعت بازی استقلال - سپاهان از ۱۹:۳۰ به ۱۹ بود که شاید برای ما چیز مهمی نباشد اما سرمربی تیم استقلال از این موضوع هم متعجب شده بود و سومین تغییر هم نامشخص بودن زمین برگزاری دیدار ملوان در برابر استقلال است. سازمان لیگ اعلام کرده امروز بعد از بازدید نهایی از استادیوم سیروس قایقران نظر خود را در مورد بازی ملوان – استقلال در انزلی اعلام خواهد کرد!

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که در لیگ های حرفه ای نه تنها محل برگزاری مسابقات تغییر نمی کند بلکه ساعت بازی ها هم دستخوش تغییر نخواهد شد و در خصوص حضور تماشاگران در بازی ها هم به روز و ساعت تصمیم گیری نخواهند کرد.

256 251

کد خبر 1662676

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال ریکاردو ساپینتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094424

دیگر خبرها

  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال