Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس پس از پذیرش در بازار سرمایه و انجام فرایند پذیره‌نویسی برای نخستین بار و در راستای شفافیت صورت‌های مالی، مبلغ قراردادهای خود را افشا کردند.

بر این اساس طبق نامه‌ای که رضا درویش، نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب به میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ارسال کرده است، مجموع قرارداد کادر فنی ایرانی (۱۴ نفر) ۳۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، مجموع قرارداد کادر فنی خارجی (۳ نفر) ۴۱۰ هزار دلار، مجموع قرارداد بازیکنان ایرانی (۲۲ نفر) ۱۵۳۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال  و مجموع قرارداد بازیکنان خارجی ( ۳نفر) نیز ۶۸۵ هزار دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس نامه مصطفی آجرلو، مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خطاب به زارع، مجموع قراردادهای تیم‌های پایه و بزرگسالان ۳۰۶۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و مجموع قراردادهای کادر فنی۳۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

این نامه در حالی ارسال شده است که سمت زارع در آن اشتباه ذکر شده است. به عبارت دیگر زارع مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس ایران است در حالی که در نامه استقلال به عنوان مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شده است.

از طرف دیگر با توجه به اینکه نامه استقلال در تاریخ ۲۲ مردادماه نوشته شده است، مبلغ قراردادهایی که روز گذشته امضا شده، در مجموع قراردادهای این باشگاه اعمال نشده است. در نامه پرسپولیس که در تاریخ ۲۴ مردادماه ارسال شده، مبلغ قرارداد مهاجم هلندی این باشگاه اعلام نشده است.

منبع: الف

کلیدواژه: مجموع قرارداد مبلغ قرارداد میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • رشد ۴۱ درصدی قراردادهای ثبت شده در سامانه «خودنویس»