Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:32:29 GMT

همزمانی دو بازی مهم؛ یکی باشگاهی و دیگری ملی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۳۵۷۸

همزمانی دو بازی مهم؛ یکی باشگاهی و دیگری ملی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران طی روزهای گذشته به لهستان سفر کرد تا در مسابقات جام واگنر شرکت کند. رقابت هایی که یک تورنمنت تدارکاتی فوق‌العاده برای شاگردان بهروز عطایی محسوب می شود تا بتوانند به بهترین شکل خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنند.

ایران در جام واگنر به مصاف سه قدرت بزرگ دنیای والیبال یعنی آرژانتین، صربستان و لهستان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان و صربستان که دو قدرت مهم و از مدعیان قهرمانی جهان محسوب می شوند. همچنین آرژانتین هم تیم سوم المپیک است و مهم تر این که ایران با آن ها در مسابقات قهرمانی جهان همگروه است.

اما یک مشکل در رابطه با دیدار دوم ایران در جام واگنر وجود دارد. با توجه به درخواست ها شبکه سوم سیما قصد دارد رقابت‌های ایران در جام واگنر را پخش زنده کند. با این حال دیدار ایران برابر صربستان که جمعه شب ساعت ٢٠ برگزار می شود با بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ ایران(ساعت ٢٠:٣٠) همزمان شده و همین موضوع ابهاماتی را در مورد پخش مسابقه تیم ملی والیبال به وجود آوررده است.

شبکه سه از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درخواست کرده که ساعت دیدار پرسپولیس و فولاد را تغییر دهد اما فعلا جوابی دریافت نکرده است. در نهایت باید منتظر ماند و دید که این مشکل حل خواهد شد یا خیر. قطعا دیدار پرسپولیس و فولاد اهمیت بالایی دارد اما پخش تقابل ایران و صربستان نیز خواسته هوادارن والیبال است که می شود با یک تغییر در ساعت مسابقه پرسپولیس و فولاد این مشکل به راحتی حل شود تا هم فوتبال دوستان و هم طرفداران تیم ملی و والیبال راضی شوند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران پرسپولیس و فولاد جام واگنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

تیم های مس رفسنجان و گل گهر به مصاف هم می روند.

طرفداری | گل گهر به مصاف مس رفسنجان می رود.

اطلاعات بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - نساجی تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403؛ ساعت 17:45 ورزشگاه: شهدای مس

داور: سیدرضا مهدوی

آمار تقابل های اخیر دو تیم

پیش بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست