Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در آیین بزرگداشت و تجلیل از خبرنگاران این شهرستان افزود: خبرنگاران با حضور در بطن جامعه از مسایل و مشکلات و نیازهای شهر، آگاهی و اشراف دارند و هر کجا صلاح می دانند می تواند برای مردم و شهر خدماتی مطلوب ارایه شود، آماده دریافت  ایده های آنها هستیم.

وی اظهارکرد: ترویج تفکر دینی و اسلامی در بین جوانان، تشویق جوانان به ازدواج ، کمک به سیاست های نظام نسبت به افزایش جمعیت، پاسداشت راه شهدا، تبیین و اطلاع رسانی از خدمات نظام، آگاهی جامعه و هوشیاری جوانان در مقابل دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی از موضوعات مهم است که از خبرنگاران انتظار داریم در این زمینه روشنگری و در اولویت های کاری خبری خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با گرامیداشت یادوخاطره شهدا از جمله شهدای رسانه و شهید محمود صارمی گفت: همانگونه که شهید صارمی با نثار جان خویش درخت تنومند جمهوری  را آبیاری کرد، خبرنگاران پیشقراولان و تداوم دهنده راه  شهدا  باشند و در این مسیر بر اساس نگاه و فرامین امام راحل و رهبری که ترسیم کرده اند با بصیرت گام بردارند.

وی بیان کرد: قلم زدن در راه دین و شهدا ارزش و وجایگاه خاص و والایی دارد و اصحاب رسانه در این مسیر محکم و استوار تلاش کنند.

فرماندار گناوه از تلاش و همکاری خبرنگاران شهرستان در اطلاع رسانی از رویدادها و عملکرد نظام  به رغم کمبودها و مشکلات این قشر تقدیر و بیان کرد: خبرنگاران توانمند و ارزشمند در دل و جان جامعه جا دارند و دست آنها را در مقابل کاری که شرافتمندانه انجام می دهند، می بوسم.

وی ادامه داد:  خبرنگاران جایگاهی مهم در جامعه برعهده دارند و  صدای رسای مردم  هستند و در این رسالت مهم باید صداقت و امانتداری را در کار حرفه ای مد نظر قرار دهند.

صفری  افزود: باید بیانات و حرکات و تلاش خبرنگاران باعث روشنگری و بیداری جامعه اسلامی شود که اگر در این مسیر تلاش کردند ارزش کار آنها دوچندان خواهد شد و ماندگار می ماند.

فرماندار گناوه در بخش دیگری از سخنان خود به اهم اقدامات صورت گرفته از زمان شروع بکار اشاره کرد و گفت: تکمیل جاده ساحلی بندرریگ به گناوه، ورودی شهر از سمت ایران خودرو، مرمت پل جاده فرعی از سمت جاده در مسیر مرقد سیدرضا، اجرای طرح های آبخیزداری، احداث پل در مسیر جاده ساحلی بوشهر به گناوه در حدفاصل روستای جزیره شمالی، آسفالت جاده تاجملکی و تعریض محور جاده روستای شول، افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز در ورودی بندرریگ از عمده فعالیت های صورت گرفته در این مدت بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه سلامت، بهداشت ، آموزش و پرورش و ورزش، راه‌های ارتباطی و عمران شهری و روستایی شهرستان نگاه خاصی صورت گرفته و با اختصاص بودجه، قدم های خوبی برداشته شده است که در هفته دولت بخشی از آنها افتتاح و اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: خبرنگاران چشم تیزبین جامعه هستند و مسایل و مشکلات جامعه و جریان های سازمان ها را برای مردم یادآوری می کنند.

محمد اسدی افزود: از پیشنهادها و نقد خبرنگاران  استقبال می کنیم اما باید با احترام و منصفانه بنویسند و آنچه را می نویسند ،واقعی و حقیقت داشته باشد.

             

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلامی با تقدیر از تلاش و زحمات خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران تجسم امانت و مسئولیت و وظیفه شناسی هستند و بواسطه قرار گرفتن در بطن مردم، سلامت فرهنگ و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

عبدالرضا محمدی نژاد افزود: از خبرنگارانی در این جلسه دعوت شده که در سامانه جامع رسانه ثبت نام کرده و یا از خبرگزاری و هفته نامه های دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

در این نشست خبرنگاران به بیان مسایل و مشکلات و پیشنهادهای خود پرداختند که فعال شدن روابط عمومی های ادارات، نام‌گذاری یک خیابان به نام خبرنگار در گناوه، برگزاری نشست های خبری مسئولان و  حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران، تهیه مکان برای فعالیت انجمن خبرنگاران از عمده آنها بود.

برچسب‌ها محمود صارمی بوشهر مراسم تجلیل گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی بوشهر مراسم تجلیل محمود صارمی بوشهر مراسم تجلیل گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل مظاهری ظهر سه شنبه در مراسم معرفی رئیس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خواف اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در قرآن کریم و در روایات اهل‌بیت (ع) آمده است و همه فریضه‌ها به‌واسطه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اقامه می‌شود.

وی افزود: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه و قوام دین می‌شود و این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که در بین تمام سفارشات اخلاقی و اعتقادی اسلام تنها مقوله امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث قوام دین معرفی شده است.

اهمیت ایجاد امید در جامعه و پیگیری مطالبات مردمی در راستای تحقق شعار سال

همچنین مهدی رضایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در ادامه ستادها را در شهرستان‌ها عامل مهمی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر دانست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در ادامه ایجاد امید در جامعه و پیگیری مطالبات مردمی در راستای تحقق شعار سال را مهم دانست و عنوان کرد: تبادل اطلاعات و نظرات برای شکل گیری سیاست‌های مربوط به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی علل ترک معروف و ارتکاب منکر و زمینه‌سازی جهت مشارکت همه‌جانبه آحاد مردم و دستگاه‌های اداری و رسانه‌های عمومی در امور مربوط به فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از مهم‌ترین اهداف ستادهای امربه‌معروف در شهرستان‌ها است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حکم رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری به‌عنوان رئیس و حمید زنگنه به‌عنوان دبیر جدید ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان خواف معرفی شدند.

کد خبر 6093449

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند