Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:20:51 GMT

سلیمی: تغییرات برجام باید به تصویب مجلس برسد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۴۰۷۱

سلیمی: تغییرات برجام باید به تصویب مجلس برسد

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص ریزش ساختمان متروپل آبادان بیان کرد: علی‌رغم زحمات فراوانی که کمیسیون عمران در تهیه این گزارش کشیدند اما آنچنان که باید، شفاف نیست. باید مشخص شود که افراد متخلف چه کسانی بودند؟ این‌که به طور کلی بگوییم تخلف شکل گرفته قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اسفندماه سال ۱۳۹۸ و در اوج کرونا پروانه دوم ساخت این ساختمان صادر شده است. باید جزییات تخلفات صورت گرفته روشن گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما در پلاسکو، سعادت‌آباد و چالوس این حوادث را تجربه کرده‌ایم و این بار نیز در آبادان این اتفاق افتاد بعد از پلاسکو مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای داشت و شهرداری‌ها را مکلف کرد که نظارت خود را در این حوزه افزایش دهند و از سوی دیگر ظرفیت‌های خود را برای مقابله با این بحران‌ها تقویت کنند. در سیل اخیر دیدیم که برخی از دستگاه‌ها در مواجهه با سیل آن طور که باید عمل نکردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا در این پروژه رشوه‌ای رد و بدل شده است؟ باید گیرنده آن مشخص باشد. مبلغ این رشوه چقدر بوده است. باید جلوی تکرار این حوادث تلخ را با برخورد قاطعانه گرفت.

سلیمی تاکید کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده تغییراتی در برجام صورت گرفته است. با توجه به اصول متعدد قانون باید این مفاد در مجلس شورای اسلامی تصویب شود. نمایندگان که در جریان مفاد توافق نیستند اما هرچه هست باید در مجلس به تصویب برسد.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: مجلس سلیمی تغییرات برجام مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی