Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران عالیقدر می‌گوید تیمش بازی سختی برابر سن‌ایچ ساوه در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال دارد.

مهران عالیقدر، کاپیتان تیم صدرنشین فوتسال کراپ الوند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار تیمش برابر گیتی‌پسند که با تساوی ۳ بر ۳ همراه شد، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم هم تماشاگران و هم بازیکنان و کادر فنی باشگاه از نمایش ارائه شده راضی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما دنبال پیروزی بودیم اما گیتی‌پسند هم تیم قدرتمندی است و ما توانستیم یک بازی خیلی خوب ارائه دهیم.

وی ادامه داد: به هر حال امسال، تیم ما منسجم و خوب نشان داده و تا به اینجای کار توانستیم بازی‌های زیبایی ارائه کنیم و هواداران خود را راضی نگه داریم. به هر حال هدف امسال تیم ما علاوه بر قهرمانی، ارائه بازی‌های زیبا و تماشایی برای رضایت هواداران است که تاکنون فکر کنم توانستیم موفق باشیم. البته جدول لیگ برتر فوتسال بالا و پایین‌های خاص خود را دارد و معلوم نیست در هفته‌های آینده چه تغییراتی در جدول رخ دهد اما ما روی هدف خودمان تمرکز داشته و با قدرت به سمت آن پیش می‌رویم.

او در خصوص تغییرات زیاد تیمش نسبت به فصل گذشته عنوان کرد: مدیریت باشگاه در فصل نقل و انتقالات کمک بسیاری کرد و از تیم ما حمایت کرد. با وجود این که بازیکنان خیلی خوب و سطح بالایی از تیم ما جدا شدند اما بازیکنان خوب، جوان، با کیفیت و آینده‌داری هم جذب شدند تا تیم کراپ این فصل متفاوت از کراپ چند سال اخیر باشد. به هر حال این اتحاد و اعتماد در بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت به وجود آمده و تبدیل به یکی از نقاط قوت باشگاه کراپ الوند شده است. این یکی از عناصر مهم برای هر باشگاه است و می‌تواند یکی از چرخ‌های اصلی ما در مسیر قهرمانی باشد.

کاپیتان تیم فوتسال کراپ در خصوص دیدار مهم این هفته برابر دیگر تیم صدرنشین یعنی سن‌ایچ ساوه تصریح کرد: تیم سن‌ایچ در این چند سال تبدیل به یکی از تیم‌های مهم و تاثیرگذار لیگ شده و من مطمئنم که مانند بازی با گیتی‌پسند هواداران شاهد بازی زیبایی خواهند بود. با وجود مهمان بودن در خانه حریف، هدف ما کسب ۳ امتیاز و صدرنشینی قطعی در جدول است و با همین دیدگاه هم به میدان می‌رویم. امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم و هواداران از عملکرد ما راضی باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کراپ الوند قزوین مهران عالیقدر استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نام جام خلیج فارس برگزار می‌شود و این حرکت پسندیده همواره مورد تعریف و تمجید اهالی فوتبال و جامعه قرار گرفته است. طبعاً هیچ‌کس با نام خلیج فارس مشکل ندارد و همه دوست دارند خلیج فارس را همواره با همین نام زیبا صدا بزنند و به خاطر بسپارند، اما راستش ما خیلی متوجه نشدیم چرا باید پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شود؟

قاعدتاً استقلال نیازی به این پسوند ندارد و خلیج فارس هم آنقدر بزرگ و تعریف شده هست که نیازی به یک تیم فوتبال نداشته باشد. در تمام سال‌های گذشته بسیاری از باشگاه‌های ایرانی با پیشوند‌ها و پسوند‌های مختلف به میدان رفتند که از آن جمله می‌توان به سپاهان اصفهان اشاره کرد که با نام‌های مختلفی همچون سیمان سپاهان و یا فولاد مبارکه در مسابقات حاضر شد، اما این اسم سپاهان بود که همواره در ذهن‌ها باقی می‌ماند. حتی پرسپولیس سال‌ها با نام پیروزی در مسابقات ظاهر می‌شد، اما همه فوتبالدوستان همچنان نام واقعی این تیم یعنی پرسپولیس را بر سر زبان‌ها می‌آوردند و حتی رسانه‌ها هم بعضاً از کلمه پرسپولیس به جای پیروزی استفاده می‌کردند.

بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس هم واقعاً هیچ نیازی نبود که پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شود. به طور کلی تغییر نام تیم‌ها اقدام جالبی نیست وگرنه همان‌طور که اشاره کردیم همه ایران خلیج فارس را به همین نام زیبا می‌شناسند و هیچ تیم، گروه، قبیله و دسته‌ای مشکلی با خلیج فارس ندارد.

البته استقلالی‌ها مثل پرسپولیسی‌ها و هواداران سایر تیم‌ها همواره احترام خاصی برای خلیج فارس قائل بودند و همان‌طور که اشاره شد همه رقابت‌های لیگ برتر با نام خلیج همیشگی فارس برگزار می‌شود، اما از روز گذشته  خیلی ها مخالفت و واکنش خود را نسبت به اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال نشان دادند. به نظر می رسد مسئولان شرکت هلدینگ خلیج فارس مطالعه زیادی روی تبعات تغییر یا اضافه کردن اسم استقلال انجام نداده اند. کاظم اولیایی مدیرعامل اسابق باشگاه استقلال در این زمینه به خبرنگار آنا گفت:بعد از 45 سال باشگاه‌داری دولتی کاملاً به بن‌بست رسیده بودیم و این نوع باشگاه‌داری داشت خیلی به باشگاه لطمه می‌زد. شرایط نامطلوبی که پیش آمده بود چاره‌ای جز اینکه به سمت شرایط مطلوب برویم نگذاشته بود. یکی از راه‌های تغییر خصوصی‌سازی بود. مالکان جدید باید طرح و برنامه توسعه ارائه بدهند. باید دید این تغییر اسم هم بخشی از شرایط توسعه است یا نیست؟

وی افزود: امیدواریم مالکان جدید ارائه طرح کنند و اگر پسوند «خلیج فارس» که به نام استقلال اضافه شده تأثیر مهم و قطعی در طرح توسعه دارد در آن صورت اضافه شدن این نام در اختیار مالکان است.  بعد از آن این تغییر نام قابل ارزیابی است. اطلاعات کافی ندارم ولی هر اقدام رو به جلویی را برای تجدید ساختار و ایجاد ساختار مدرن و به روز برای باشگاه استقلال قطعاً مورد استقبال من است. ساختار قبلی برای استقلال که پرافتخارترین تیم ایران در آسیاست جواب نداد. نتیجه آن حذف از دو دوره لیگ قهرمانان آسیا بود و باید ساختار مدرنی داشته باشیم که منجر به کسب سومین سهمیه آسیایی شود.

به نظر می رسد در خصوص تغییر نام، اضافه شدن اسم، تغییرات گسترده، تغییر مدیرعامل و انتخاب مربی یا حتی نفرات شاغل در باشگاه باید ابتدا مطالعه کافی صورت بگیرد زیرا هر اقدامی در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی ذهن جامعه اثر گذار است و بازتاب های فراوانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد