Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی حلوایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی هم اکنون در قونیه کشور ترکیه در حال برگزاری است و آراسته شب گذشته به عنوان مربی در دیدار فینال روی نیمکت تیم ملی والبیال زنان ایران نشست.

وی بیان کرد: تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: کسب مدال نقره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران است که مهسا آراسته مربی قمی نیز در این افتخار همراه شد./

برچسب‌ها قم والیبال ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم والیبال ترکیه قم والیبال ترکیه زنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت