Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا سیفی با بیان اینکه یکی اصلی‌ترین وظایف نخبگان ارتقای فرهنگ است، گفت: هر چه در ارتقای فرهنگ بیشتر تلاش شود در حوزه امنیتی و انتظامی، اجتماعی، اقتصادی و موارد مختلف نیز آثار مثبتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ عبدالرضا سیفی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در موضوعات مختلف، اظهار کرد: پیروزی در دوران دفاع مقدس و از دست ندادن حتی یک وجب از خاک کشور به دلیل مقوله فرهنگ است؛ بسیاری از شاخصه‌های مربوط به حوزه‌های مختلف از جمله توسعه، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی نیز مبنای فرهنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه یکی اصلی‌ترین وظایف نخبگان خوزستان ارتقای فرهنگ استان است، گفت: هر چه در ارتقای فرهنگ بیشتر تلاش شود در حوزه امنیتی و انتظامی، اجتماعی، اقتصادی و موارد مختلف نیز آثار مثبتی خواهد داشت.

سیفی عنوان کرد: فرهنگ با هویت ایرانی اسلامی، فرهنگی است که به جوان این انگیزه را می‌دهد تا در دوران دفاع مقدس با علم به اینکه شاید شهید شود و پیکرش هم به خانواده برنگردد، برای دفاع از کشور بجنگند؛ فرهنگی که برای جوان نیروی انتظامی انگیزه ایجاد می‌کند که در سیستان و بلوچستان در برابر اشرار و متعدیان به آب و خاک و ناموس کشور بجنگد و شهید شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه باید برای گسترش فرهنگ ناب ایرانی تلاش شود، افزود: با توجه به مرزی بودن خوزستان و تاثیر آن در اقتصاد کشور، دشمنان ایران چند برابر بر خوزستان متمرکز هستند به گونه‌ای که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌ ویژه‌ای برای خوزستان دارند و چشم طمع بیگانگان به این استان بسیار زیاد است؛ علاوه بر مرزی بودن خوزستان، این استان در دوران دفاع مقدس نیز خط مقدم مقابله با رژیم بعثی بوده است و تنوع فرهنگی و قومی بسیاری نیز دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: استان خوزستان خط مقدم جنگ بوده و هر شهر ایران شهیدانی در این استان داشته است. اکنون نیز استان خوزستان میزبان زائران حسینی و کاروان‌های راهیان نور است و این سه شاخصه موجب شده که مردم دیگر استان‌ها، با دید خاصی به خوزستان توجه کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش خبر مثبت بیان کرد: در قالب این پویش به صورت ویژه به توانمندی‌ها و  موفقیت‌های خوزستان توجه و اخبار منعکس می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان دوران دفاع مقدس سیستان و بلوچستان شبکه های ماهواره ای نیروی انتظامی رژیم بعث تاریخ و فرهنگ ارتقای فرهنگ هویت ایرانی اسلامی وظایف نخبگان فرهنگ غنی ایران اجتماعی استانداری خوزستان ارتقای فرهنگ معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است