Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از پایان موفقیت‌آمیز عملیات پیگرانی و تعمیرات روی تنها خط لوله ۸ اینچ مایعات گازی شرکت انتقال گاز ایران در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو در این باره گفت: براساس گزارش‌های ارسالی از بازدیدهای میدانی از سوی کارکنان این منطقه، خط ۸ اینچ مایعات گازی که دچار آسیب شده بود پس از بررسی‌های انجام‌شده و تشکیل نشست اضطراری، پیگرانی و تعمیر خط در دستور کار مرکز بهره‌برداری خطوط لوله سرخون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از صرفه اقتصادی و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی در این عملیات خبر داد و بیان کرد: در صورت انجام نشدن عملیات پیگرانی روی خط ۸ اینچ، نیاز به حمل مایعات توسط ۲۰ تانکر به مخازن پالایشگاه به مقدار ۲۰۰ متر مکعب بود که این مقدار مایعات با پیگ به مخزن پالایشگاه هدایت شد و تعمیرات این خط سبب پایداری انتقال مایعات شده است.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه این منطقه تنها منطقه‌ای بین مناطق دهگانه عملیاتی شرکت انتقال گاز ایران است که مسئولیت تعمیر و نگهداری خط لوله مایعات گازی را بر عهده دارد، گفت: خط لوله ۸ اینچ مایعات گاز به طول ۴۷ کیلومتر وظیفه انتقال مایعات استحصالی پالایشگاه گاز سرخون و قشم به پالایشگاه نفت بندرعباس و مخازن صادراتی خونسرخ واقع در پایانه صادراتی شهید رجایی را به عهده دارد که با تلاش کارکنان این منطقه با دو گروه تعمیراتی با ۶۰۰ نفرساعت در اوایل مردادماه امسال عملیات پیگرانی و تعمیرات روی آن با موفقیت پایان یافت. 

منبع: شانا

کلیدواژه: منطقه 6 عملیات انتقال گاز ایران شرکت انتقال گاز ایران پیگرانی شرکت انتقال گاز مایعات گازی مایعات گاز خط لوله ۸ اینچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه‌ای در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، دو کارگر جانشان را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ با بیان اینکه اشاره به فوت دو کارگر حین حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاک‌برداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 748421

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام