Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر ، وبگاه الجزیره گزارشی در ارتباط با شهادت محمد الشحام جوان فلسطینی در شهر قدس اشغالی نوشت: بچه ها پسرم شهید شد، به محض اینکه در را باز کرد با گلوله به سرش زدند. آن ها در کمال ناباوری این کار را کردند. ابراهیم الشحام پدر شهید محمد الشحام با صدایی گرفته و بغض آلود و درحالی که خون پسرش وی را احاطه کرده، این پیام صوتی را در سحرگاه امروز ضبط و برای ما ارسال نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای اشغالگر قدس ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز دوشنبه به منزل خانواده الشحام در شهرک کفرعقاب در شمال قدس اشغالی یورش بردند و سپس به جوانی به نام محمد الشحام ۲۱ ساله از نقطه صفر تیراندازی کردند و او را به مدت ۴۰ دقیقه در حضور خانواده اش رها کردند تا جان دهد .

اتهام واهی

پدر محمد الشحام تاکید کرد که آنچه رسانه های صهیونیستی در مورد تلاش محمد برای چاقو زدن به سربازان رژیم صهیونیستی منتشر کرده اند، دروغ محض است.

وی افزود: نیروهای اشغالگر قدس پس از اعدام وحشیانه پسرم، ابتدا به من گفتند که اشتباهی محمد را کشتند اما سپس برای پوشاندن جنایتشان اعلام کردند که پسرم قصد داشت با چاقو عملیاتی علیه سربازان این رژیم انجام دهد.

خانواده الشحام در سال ۱۹۴۸ از شهر لیدا آواره شدند و به اردوگاه قلندیه در شمال قدس اشغالی پناه بردند. پس از آن ابراهیم به همراه خانواده خود در خانه ای در محله «مدارس» در شهر کفر عقب در نزدیکی اردوگاه سکونت گزیدند. وی شش فرزند دارد که ۳ نفر از آنها نابینا هستند.

خونش را در سینک تخلیه کردند

ابراهیم پدر شهید ، گفت: نیروهای اشغالگر پس از به شهادت رساندن محمد، جسد او به مکان نامعلومی بردند و آنها نتوانستند با محمد خداحافظی و یا او را تشیع کنند.

ابراهیم درحالیکه سعی می کرد اشک های خود را نگه دارد، گفت: خواب بودم و صدای ضربه های محکم به در را شنیدم، محمد اولین کسی بود که به سمت در پیش رفت، زیرا بقیه برادرانش نابینا هستند، ناگهان و بدون مقدمه نیروهای اشغالگر شروع به تیراندازی کردند، من و پسرانم پنهان شدیم و گلوله ها به سر محمد اصابت کرد، سپس من و پسر نابینایم را کتک زدند . آن ها محمد نزدیک سینک بردند و خون وی را در آن تخلیه کردند.

پدر شهید با تعجب ادامه می دهد: پسرم تحت تعقیب نبود ، وقتی جنایت انجام شد، دو آمبولانس فلسطینی بیرون خانه منتظر بودند اما آن ها اجازه دادند او خونریزی کند و مانع انتقال وی به بیمارستان شدند. پس چگونه می گویند که او به اشتباه کشته شده است؟

در صحنه جنایت یعنی داخل خانه الشحام، بقایای خون روی زمین و سوراخ های گلوله روی دیوار مشهود بود.در جلوی خانه، مادر محمد نشسته بود و پیراهن او را بو می کشید و در میان شوک و حیرت برادران و خواهر کوچکترش، گریه و زاری می کرد.

لبخند خداحافظی

مادر شهید که ضربه روحی شدیدی دیده به سختی صحبت کرد و گفت: درب خانه را منفجر کردند و ما فکر می کردیم دزد هستند، محمد را با اسلحه که خفه کن داشت، به شهادت رساندند. من به سمت در ورودی بیرون رفتم و دود و نور لیزر را دیدم، سپس چشمم به پسرم محمد افتاد که روی زمین خونریزی می کرد، دستش را گرفتم اما سرباز صهیونیستی مرا هل داد و بیرونم کرد. با بچه هایم بیرون از خانه، محمد را در حالی که آخرین لبخندش را زد، نگاه می کردیم.

مادر دوباره بوی خون پسرش را بویید و با حالت گریه گفت: محمد پشتیبان برادرانش، شادی قلب من و همه چیز زندگی من است، او دست و پای ما بود. ما برای ازدواج محمد و برادر بزرگش در برج ۱۲ آینده، برنامه ریزی کرده بودیم. اما نیروهای اشغالگر در یک چشم به هم زدن پسرم را از من گرفتند.

در پی این جنایت وحشیانه، هماهنگ کننده سازمان ملل متحد خواستار انجام تحقیقات فوری و مستقل درباره قتل محمد الشحام به دست نظامیان صهیونیست شد.

کد خبر 5564586 محمدعلی تخت رونده

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی قدس اشغالی نظامیان صهیونیست ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین اوکراین تایوان سوریه افغانستان سلمان رشدی جنگ اوکراین لبنان ایران دونالد ترامپ نیروهای اشغالگر محمد الشحام قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر

اداره کل تعزیرات حکومتی همدان میزبان پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهید حاج محمد رنجنوش شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، آیین وداع و تشییع شهید تازه تفحص شده "حاج محمد رنجنوش" همزمان با قرائت زیارت عاشورا و با حضور کارکنان و جمعی از مردم مومن در محل اداره کل تعزیرات همدان برگزار شد.

این مراسم در محل نمازخانه اداره کل و با همت بنیاد شهید و حفظ آثار و ارزش های اسلامی همدان با قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت و شهیدان والامقام انجام شد.

شهید تازه شناسایی شده حاج محمد رنجنوش متولد یکم فروردین‌ماه 1340 از روستای کبودراهنگ است. این شهید والامقام در تاریخ 12 اسفندماه 1365 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پیکر مطهر و گلگون کفن شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع و پس از آن برای خاکسپاری به گلزار شهدای همدان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند