Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد بهرامیان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۵۶ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: ۴۲ نفر از این تعداد در بخش ویژه تحت درمان هستند که ۱۷ نفر از آن‌ها با حال وخیم با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد از فوتی بیماران کرونایی در استان ثبت شده است، گفت: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به ۳ هزار و ۱۷۷ نفر روز گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد بستری جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش شده که ۴۲ نفر هم در این مدت پس از بهبودی ترخیص شده است.

بهرامیان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۴۶ مورد از بیماران سرپایی و ۲۳ مورد بستری در استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 156 بستری یک فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، افت ۶۶۰ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۴۸۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۳۲۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی روز گذشته ۱۰۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسیده است.

کد خبر 6090932 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور