Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به سه اتهام میلاد حاتمی گفت: در پرونده مربوط به اتهامات وی، ۲۱ متهم دیگر هم مطرح هستند و این فرد اکنون در بازداشت به سر می برد.

به گزارش خبرنگار قضایی ایران اکونومیست، مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت روز بازگشت آزادگان با اشاره به ۲۸ مرداد گفت: کودتای ۲۸ مرداد و براندازی دولت رسمی و قانونی کشور در آن مقطع زمانی به رسمیت نشناختن حقوق ملت ایران و سرآغاز رسمی دخالت دولت ایالات متحده در امور داخلی ایران و لگدمال ساختن حقوق اولیه ملت ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی گفت: در این پرونده ۲۲ متهم مطرح است و فرد مورد نظر به اتهام افساد فی الارض، پولشویی و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور در بازداشت است همچنین فرد دیگری نیز به اتهام معاونت در بازداشت به سر می‌برد و بقیه متهمان با تودیع وثیقه آزاد هستند و پرونده در دادگاه انقلاب اسلامی در جریان رسیدگی قرار دارد.

سرنخ‌های قوی برای شناسایی اموال بابک زنجانی
وی در پاسخ به سوالی درباره تعیین تکلیف اموال بابک زنجانی گفت: تکلیف اجرای حکم برعهده دادسرای عمومی و انقلاب تهران است و آنچه گزارش داریم این است که تاکنون نسبت به شناسایی اموال و ارزیابی اموال داخل و خارج اقدام جدی انجام شده است.

ستایشی افزود: تاکنون حدود ۵۰۰ میلیون دلار به وزارت نفت واگذار شده است اما کل رد مال این فرد یک میلیارد و ۹۶۶ میلیون یورو است و در مورد رد مال بقیه طلب به وزارت نفت چون بخشی از اموال این فرد در خارج از کشور قرار دارد، اقدامات خوبی در راستای استرداد اموال در حال انجام است و سرنخ‌های خوب و قوی از اموال وی به دست آمده است و نامبرده اکنون در زندان است.

ادامه داد...

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مسعود ستایشی ، قوه قضاییه ، سند تحول قضایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مسعود ستایشی قوه قضاییه سند تحول قضایی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.   به گزارش مهر، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: زنجانی با توجه به همکاری هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد.   وی افزود: سپس از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر روزنامه کیهان درباره اعدام بابک زنجانی سخنگوی قوه قضاییه: بابک زنجانی در زندان است/ حسین هدایتی می‌تواند مرخصی برود/ واکنش به هک سامانه پرونده‌ها سخنگوی قوه قضائیه : تهیه فهرست عفو و بخشودگی مجازات محکومان به مناسبت سال نو و ماه رمضان

دیگر خبرها

  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!
  • بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد