Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:30:50 GMT

معاون پرسپولیس فعلا در این باشگاه ماندگار است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۴۶۸۹

معاون پرسپولیس فعلا در این باشگاه ماندگار است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته گذشته اعلام شد که باشگاه چادرملوی یزد علی عطایی معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس را به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب و معرفی کرده است.

این در حالی است که علی عطایی که از زمان جعفر سمیعی وارد باشگاه پرسپولیس شده بود امور مختلفی را در این باشگاه پیگیری می‌کرد و جدایی او در این برهه از مان باعث توفقی از امور جاری رسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود سرپرست شدن عطایی در باشگاه چادرملو اما هنوز معارفه رسمی او انجام نشده است و شنیده می‌شود در صورتی که معارفه رسمی علی عطایی هم انجام شود او حدود یک ماه در پست خود در باشگاه پرسپولیس باقی خواهد ماند.

عطایی در پست معاون اداری، مالی و پشتیبانی پرسپولیس حدود یک ماه ماندگار خواهد شدت تا پروژه‌های نیمه‌کاره همانند جذب اسپانسر، انتخاب کارگزار، بدهی مالیاتی و ... به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی عطایی معاون باشگاه پرسپولیس کارگزار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • یادی از معلم های ماندگار سیما
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس