Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:57:46 GMT

آب‌رسانی به ۶ شهر استان اردبیل در مرحله اجرایی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۴۸۳۶

آب‌رسانی به ۶ شهر استان اردبیل در مرحله اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن کروبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب طرح جهاد آب‌رسانی هم‌اکنون طرح‌های آب‌رسانی به ۶ شهر استان اردبیل شامل شهرهای اردبیل، خلخال، نمین، عنبران، مشگین‌شهر و تازه‌کند در مرحله اجرا است.

وی با اشاره به این‌که در شمال استان اردبیل تصفیه‌خانه تازه‌کند با ظرفیت ۱۱۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است، افزود: در جنوب استان اردبیل نیز آب‌رسانی خلخال در قالب ۳ پروژه خط انتقال آب از سد بفراجرد به تصفیه‌خانه خلخال، خط انتقال به زون ۳ خلخال از مخازن توسعه و اجرای عملیات تصفیه‌خانه خلخال به ظرفیت ۲۸۵ لیتر در ثانیه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب‌رسانی به شهر اردبیل در قالب ۳ پروژه اجرا می‌شود

نماینده مجری طرح جهاد آب‌رسانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: طرح آب‌رسانی اردبیل هم در قالب ۳ پروژه تکمیل زون اردبیل، ارتقای کیفی تصفیه‌خانه اردبیل و تکمیل آبگیر سد اردبیل، ژئوفیزیک چاه و چاه‌های داخل شهر اردبیل در حال اجرا است.

کروبیان با اشاره به آخرین وضعیت طرح آب‌رسانی نمین و عنبران نیز گفت: این طرح با هدف تأمین آب شرب و بهداشتی نمین و عنبران با ظرفیت ۱۶۷ لیتر درثانیه برای جمعیت ۳۳ هزار نفر با پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصد در حال اجرا قرار دارد.

وی گفت: آب‌رسانی مشگین‌شهر نیز در قالب ۳ پروژه انتقال آب از سد احمدبیگلو به تصفیه‌خانه مشگین‌شهر، اصلاح آبگیر خیاوچای و اجرای بای‌پس در محل رانش در دست اجرا است.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای اردبیل جهاد آب رسانی آب رسانی قالب ۳ پروژه استان اردبیل تصفیه خانه آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است