Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:52:25 GMT

۱۲۷ پروژه در همدان طی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۴۹۱۱

۱۲۷ پروژه در همدان طی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی محمدی سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان همدان که در سالن شهدای دولت فرمانداری همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای دولت و هم چنین شهدای دولت عنوان کرد: اولین سال شروع دولت انقلابی و مردمی است که نوع کار و اهداف با دولت‌های قبلی متفاوت است بنابراین به برخی موارد اشاره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از دوم تا هشتم شهریورماه برنامه‌ها اجرا می‌شود، اولین مورد تشکیل ستاد هفته دولت که از امروز شروع به کار می‌کند و دو ستاد شهرستانی در قهاوند داریم.

فرماندار همدان تاکید کرد: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی با بیان اهداف دولت در دستور کار است و دستگاه‌های اجرایی عملکردهای خود را بیان می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه ملاحظاتی را باید دستگاه‌ها رعایت کنند که ارتقا تسهیل دولت در نزد مردم با توجه به عملیات روانی دشمن را در دستور کار قرار دهیم؛ خاطرنشان کرد: در هفته دولت باید به القای ناکارآمدی که دشمن به آن می‌پردازد مبارزه کنیم.

وی تاکید کرد: باید با ناامیدی مبارزه کنیم و مردم آرمان‌های خود را در این دولت انقلابی دیدند و حالا وظیفه مسؤلین است که پای کار باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز دنیا به نهایت کار برجام نگاه می‌کند تا تعیین تکلیف شود و هر جا که آرمان‌های شهدا تأمین نشود باید منتظر عکس العمل باشند؛ خاطرنشان کرد: تربیت ارتباط دو طرفه بین دولت و مردم یکی از اهداف است که باید دستگاه‌ها به آن بپردازند و یک ارباب رجوع نباید ساعت‌ها پشت درب اداره‌ای معطل شود.

فرماندار همدان با تصریح بر اینکه سیاست‌های ایجابی هفته دولت به تمام دستگاه‌ها ارسال می‌شود و افتتاح پروزه های عمرانی و خدماتی و تجلیل از پروژه‌هایی که به اتمام رسیدند؛ اظهار کرد: در هفته دولت ۱۲۷ با اعتبار ۲۹۹ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و ۳۵ پروژه با ۱۷۵ میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی داریم که در مجموع، ۴۷۵ میلیارد تومان را در بر می‌گیرد.

کد خبر 5564482

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علی محمدی همدان هفته دولت بوشهر ویروس کرونا سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی آمار کرونا محرم 1401 لیگ برتر فوتبال ایران گرگان روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل هفته دولت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و علی فرمانی رئیس شورای شهر افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهیدباهنر و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور مدیران کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری قزوین، برگزار شد.

در این مراسم فاز سوم کمربندی نسیم شمال با حضور خانواده و به دست فرزند آتش‌نشان شهید محمدجواد چگینی به بهره‌برداری رسید. فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب‌روها اجرا شده است.

همچنین در این مراسم ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 750775

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد