Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکادیا علی رغم داشتن پیشنهاد از لیگ هلند ولی ترجیح داد پنجمین تجربه لژیونر شدن را داشته باشد

رسانه معتبر هلندی در گزارشی به حضور ستاره این کشور در لیگ ایران به همراه پرسپولیس پرداخت.

به گزارش طرفداری، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق آیندهوون و برایتون یکی از سرشناس ترین بازیکنان خارجی این فصل لیگ فوتبال ایران به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم هلندی هفته گذشته به صورت رسمی به پرسپولیس ملحق شد. در همین رابطه نشریه «فوتبال» هلند در گزارشی درباره ماجراجویی جدید این بازیکن در ایران پرداخت.

این رسانه معتبر هلندی نوشت: یورگن لوکادیا عازم ایران شد و به تیم پرسپولیس ملحق شد تا در فصل جدید در لیگی در فوتبال آسیا توپ بزند.

لوکادیا علی رغم داشتن پیشنهاد از لیگ هلند ولی ترجیح داد پنجمین تجربه لژیونر شدن را داشته باشد. مهاجم هلندی با قراردادی یک ساله به تیم ایرانی ملحق شد.

لوکادیا که با پیراهن شماره 4 در باشگاه جدیدش بازی خواهد کرد، پس از انجام معاینات پزشکی برای یک سال با باشگاه ایرانی قرارداد امضا کرد.

این پنجمین باشگاه او در خارج از کشور به شمار می آید که قبلا در خارج از کشور هلند برای برایتون، هوفنهایم، اف سی سینسیناتی و بوخوم بازی کرده است.

اخبار داغ 

رونمایی از لیست هزینه‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران / فیلم استقلال به رکورد پرسپولیس در لیگ نرسید؛ رکورد مجموع دست استقلال است دست دادن آنتونیو کونته و توماس توخل به روایت کاریکاتور عمر مومنی کلوپ: اقدامات بارسلونا را درک نمی کنم؛ وقتی شما پول ندارید، قاعدتاً نمی توانید هزینه کنید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان مناطق کشور تیم پرسپولیس چنوب یاسوج موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال خلیج فارس شیراز را شکست دهد.
دانشی افزود: این تیم ضمن قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر کشور نیز صعود کرد.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات در گروه چهارم از دور دوم به میزبانی شهر یاسوج وبا حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خلیج فارس شیراز، یاران الیگودرز لرستان و پرسپولیس جنوب یاسوج برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • تایید حقانیت بانوان تماشاگر در رای بازی سپاهان پرسپولیس
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • گزارش تلویزیون هلند از نسل تازه موشک‌های ایران
  • تحلیل رسانه عبری زبان: حماس بازی نتانیاهو را خراب کرد
  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس