Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره تفاوت قیمت محصولات میوه و تره‌بار در برخی از میادین گفت:  از مجموعه‌های متفاوت شهرداری بازدید خواهیم کرد و به دلیل گستردگی این مجموعه‌ها هنوز در میادین میوه و تره‌بار حضور پیدا نکرده‌ام.

وی افزود: با مسئولان سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جلساتی داشته‌ایم، بعید است قیمت‌ها در میادین با یکدیگر فرق داشته باشد و همگی به یک نظام واحدی پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادعلی با بیان اینکه قیمت‌، کیفیت و… محصولات در میادین میوه و تره‌بار یکسان است گفت: مردم خدمت را در محلات خود احساس خواهند کرد و من معتقدم میادین میوه و تره‌بار نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: مدیرعامل سازمان میادین بسیار جدی کار می‌کنند و وجود برخی نقص‌ها بسیار طبیعی است، اما به زودی برطرف خواهد شد.

نادعلی ادامه داد: اعضا اگر مشکلی وجود داشته باشد تذکر می‌دهند؛ تذکر به معنای وجود ایرادات اصلی در این سازمان نیست و به جهت رفع بهتر برخی نواقص تذکر داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار علیرضا نادعلی تفاوت قیمت محصولات میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان

عضو شورای شهر تهران در توییتی از تصمیم شهرداری تهران برای اعدام درختان پارک لاله خبر داد.

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در توییتی نوشت: ‏مردم شریف تهران؛ جمعی از همکاران شورا با اقدامات پر حاشیه ‎زاکانی مخالف‌اند و اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد.

ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان و فضای سبز اشتباه است.

دیگر خبرها

  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است