Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@01:19:12 GMT

دلخوری بارسا و مدافع فرانسوی؛ او تست نمی‌دهد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۵۱۴۷

دلخوری بارسا و مدافع فرانسوی؛ او تست نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، اومتیتی در چند فصل اخیر روزهای خوبی را در بارسا سپری نکرده و بارها با مصدومیت‌های متعدد روبرو شده است. 
ژاوی پس از پایان فصل گذشته به این بازیکن و همچنین به مدیران بارسا اعلام کرد که دیگر نیازی به او ندارد تا این مدافع فرانسوی در فهرست مازاد این باشگاه قرار بگیرد. 
روزنامه اسپورت مدعی شده است که باشگاه‌های بسیاری مشتاق جذب او هستند و شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند اما مشکل عجیبی در این بین به وجود آمده که مانع انتقال اومتیتی به باشگاهی دیگر و جدایی او از بارسا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عملکرد ضعیف و مصدومیت‌های متعدد این بازیکن در چند فصل اخیر باعث شده که هر باشگاهی که پیشنهاد جذب او را ارائه کرده است، از این بازیکن بخواهد که برای مشخص شدن شرایط و وضعیت سلامتی‌اش و همچنین سرعت بازی‌اش تست‌های خاصی را انجام دهد.


این در حالی است که اومتیتی و مدیران بارسا به هیچ وجه حاضر به پذیرش این درخواست نیستند و آن را نوعی بی‌احترامی به این بازیکن و توانایی‌های او می‌دانند. 
گفته می‌شود که این مدافع فرانسوی به صورت کامل از بند مصدومیت رها شده و به صورت جدی به دنبال جدایی از بارسا حتی به صورت قرضی است تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد اما در فاصله 15 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات هنوز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به توافق نرسیده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد