Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:00:43 GMT

پلمب ۳٠ واحد نانوایی متخلف در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۵۱۶۲

پلمب ۳٠ واحد نانوایی متخلف در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید رحمانی اظهار کرد: بر اساس قانون و مصوبه قرارگاه امنیت غذایی وظیفه نظارت و بازرسی در حوزه آرد و نان به جهاد کشاورزی واگذار شده است.

وی افزود: طی این مدت کوتاه نیز این سازمان با اقدامات انجام شده و راه اندازی اکیپ های گشت به صورت شبانه روز روند توزیع آرد و پخت نان در استان را رصد کرده و با هرگونه تخلف صورت گرفته در این بخش برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون در ۸۴۴ واحد نانوایی تخلف صنفی صورت گرفته و متخلفان به تعزیرات معرفی شده اند.

رحمانی ادامه داد: طی ۶ ماهه گذشته ۸ هزار و ۷۱۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام که منجر به پلمب ۳۰ واحد های نانوایی متخلف شده که این سطح بازرسی و همچنین تشکیل پرونده بی سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه بعضی از نانوایی های متخلف استان علیرغم تذکر چندین باره و همچنین تشکیل پرونده در تلاش هستند با جوسازی و تبلیغات سوء، وظایف بازرسان حوزه آرد و نان جهاد کشاورزی را زیر سوال ببرند، که بارها مدیران ارشد استان و جهاد کشاورزی تاکید کرده اند که در حفظ بیت المال و حقوق عامه مردم با کسی معامله نخواهند کرد و تحت فشار عده ای افراد سودجو منفعت طلب از منابع مردم دفاع می کنند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به درخواست اتحادیه نانوایان استان مبنی بر بازپس گیری کارگروه نظارت آرد و نان از جهاد کشاورزی گفت: وظیفه نظارت و بازرسی براساس قانون به جهادکشاورزی واگذار شده که البته این هجمه ها پس از بازرسی انجام شده و حادث شدن تخلف در حوزه آرد و نان،  اتحادیه نانوایان این موضع گیری را مطرح کرده است.

رحمانی اظهار کرد: در بازرسی های گسترده، عمده تخلفات در حوزه آرد و نان جلوگیری از کم فروشی، قاچاق آرد و نان و عرضه خارج از شبکه آرد از دلایل تخلفات حادث شده توسط عده ای نانوایی متخلف بوده که این تخلفات با منافع مردم و بیت المال در تعارض بوده و جهاد کشاورزی با این نوع تخلفات و افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین نانوایی جهاد کشاورزی حوزه آرد و نان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد