Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه با انتشار توییتی در این باره نوشت: با مساعدت های سرکار خانم فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های قابل تحسین مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین و سایر مدیران ذیربط استانی، مشکل دیرینه اراضی موسوم به اندیشه قزوین حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت شهرک اندیشه از سال های گذشته در قزوین شروع شده بود اما تخلفات صورت گرفته در تصرف اراضی بیشتر از وسعت تعیین‌ شده در شورای برنامه‌ریزی استان قزوین موجب شد مشکلات قضایی و اداری برای این شهرک و بانیان آن به وجود آید که با مدیریت جدید استانداری برای رفع آنها اقدام گردید.

رسیدگی به مسایل و مشکلات شهرک اندیشه از مطالبات مهم تعاونی های مسکن در این منطقه بود.

برچسب‌ها استان قزوین مسکن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین مسکن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین مسکن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی محمدمهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد

نصرت الله نیکو مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری مجهز شوند و نیاز بهره برداران را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین نیز در حال اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است، ادامه داد: ۱۳۰ طرح برای این منظور در دستور کار قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۶۳ درصد بوده و درحال تکمیل است.

نیکو اضافه کرد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز است که این عملکرد سبب شده تا در سطح کشور رتبه دهم را بین استان‌ها به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، سازمان جهاد کشاورزی در برنامه ریزی پیش رو باید سه هزار هکتار طرح سامانه‌های نوین آبیاری را در اراضی کشاورزی اجرایی کند که بخش قابل توجهی از این مهم نیازمند تامین اعتبار به موقع و در برخی موارد همکاری بهره برداران است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سامانه‌های نوین آبیاری سبب کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری و کیفیت مصرف آب می‌شود که استفاده از این روش به عنوان یکی از برنامه اصلی و هدفمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد