Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گروسی گفت: طرح جمع آوری کله قندی ها و موانع پارک مردم در بازه های زمانی مختلف در کرج اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گروسی شهردار منطقه یک کرج در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: مکانیکی‌های کرج مجوز دارند اما سال گذشته ۴ باب مغازه و امسال ۷ باب از اماکنی که مردم به اشغال معابر توسط آنها گلایه‌مند بودند با دستور قضائی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی افزود: با توجه به پیگیری‌های صنف مذکور، با دستور مراجع قضائی و اخذ تعهد محضری مبنی بر رعایت قانون، واحدها فک پلمب شدند، طرح جمع‌آوری کله‌قندی‌ها و موانع پارک مردم هم در بازه‌های زمانی مختلف در کرج اجرا می‌شود.   وی با اشاره به اینکه معابر عمومی هستند و کلیه شهروندان باید از آن استفاده کنند، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم، اخذ تعهد محضری توسط دستگاه قضائی در دستور کار قرار گرفت اگر چه نباید معابر عمومی مورد تعرض قرار گیرد.   شهردار منطقه یک کرج در خاتمه تصریح کرد: در سنوات گذشته انتقال مشاغل مزاحم شهری به شیخ‌آباد مورد اسقبال اتحادیه و شهروندان قرار گرفت، این طرح به‌عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و باید در دیگر مناطق کرج هم اجرایی شود.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد