Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام بر هم افزایی بیشتر بین این دانشگاه و جهاد دانشگاهی برای انجام فعالیت‌های ماندگار تأکید کرد.

دکتر «منصور احمدی» در دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام بر رسالت جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی آموزشی و مهارتی تاکید و اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی اهداف بسیار نزدیکی به همدیگر دارند که با داشتن مرکز آموزش علمی کاربردی به عنوان حلقه‌ی اتصال این دو مجموعه می‌توان هم افزایی بیشتری داشت تا منجر به فعالیت‌های ماندگار در استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی تزریق فارغ التحصیل بیکار به جامعه نیست، افزود: جامعه برای آموزش و مهارت آموزی نیاز به نظرسنجی دارد و باید به این مهم در رشته‌های آموزشی علمی کاربردی توجه شود.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام خاطر نشان کرد: رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که 30 درصد دانشجویان را به سمت مهارت آموزی سوق دهد که در استان این میزان 10 درصد است، بنابراین باید تکنیک‌های لازم را برای تحقق این امر به کار گرفت و در این راستا انتظار بیشتری از جهاددانشگاهی برای توسعه رشته‌های مهارتی داریم.
احمدی تصریح کرد: علاوه بر افزایش کیفیت آموزش بر بهره‌مندی از اساتید مجرب و کاربلد تاکید بیشتری شود.
وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری این دو نهاد علمی در راستای حل مشکلات جامعه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های ابلاغی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و فرهنگ فعالیت‌های مؤثرتری انجام گیرد.
«سید غلامرضا حسینی» - عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد ایلام نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف پژوهشی و فناورانه، آموزشی، فرهنگی و اشتغال، راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان، ایجاد خانه‌ی خلاق و نوآوری و راه‌اندازی مرکز اصلاح نژاد دام ارائه کرد و گفت: تاکید مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بر مهارت آموزی در حین تحصیل است و در سال تحصیلی جدید با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی در کنار کلاس‌های حضوری این امر را محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی