Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:09:55 GMT

نانوایان شایسته شهرستان قرچک تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۵۵۲۸

نانوایان شایسته شهرستان قرچک تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز سه‌شنبه در جلسه شورای آرد و نان قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از ۵ نفر نانوای نمونه و منصف که در طول ماه‌های اخیر به ویژه ایام اجرای طرح هدفمندسازی و مردمی سازی یارانه‌ها و تخصیص ارز ترجیهی، نان باکیفیت پخت کرده، بهداشت را رعایت نمونه و هیچ گونه تخلفی از آنان ثبت نشده بود، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قرچک در این جلسه اظهار داشت: حاصل فعالیت نانوایان به طور مستقیم در سفره مردم مشاهده می‌شود و هر گونه تغییر در کیفیت و یا کمیت نان می‌توان بر قوت مردم اثر داشته و رضایت و یا نارضایتی آنان را موجب شود.

علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: دولت سیزدهم در راستای تحقق عدالت در جامعه، طرحی را آغاز کرده که جز با همراهی مردم و همدلی اصناف و به ویژه نانوایی‌ها نمی‌توانست اثربخشی مناسبی داشته باشد، طرح که قطعا مردم اثرات آن را در زندگی خود دیده و زمینه شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم در اجرای این طرح مهم اقتصادی در حوزه آرد و نان بود که با اجرای آن و تجهیز برخی از نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند، مشخص شد که نه تنها قیمت نان افزایش پیدا نمی‌کند بلکه از خارج شدن آرد از شبکه توزیع و قاچاق آن جلوگیری شده و زمینه برای افزایش کیفیت نان نیز فراهم می‌شود.

فرماندار قرچک اظهار داشت: نانوایان در اجرای این طرح نقش مهمی ایفا می‌کنند و از آنان درخواست می‌شود همچون سابق با پخت و عرضه نان با کیفیت، عمل به دستورالعمل‌ها و قوانین، یاریگر مردم و دولت باشند.

وی تأکید کرد: قطعا در کنار تقدیر از نانوایان خوش انصاف و قانونمند، با معدود افرادی که منافع شخصی را به منفعت مردم و کشور ترجیح می‌دهند، بر اساس قانون برخورد می‌شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بیش از ۲۵۷ واحد نانوایی در شهرستان قرچک فعالیت می‌کنند.
۲۰۴ واحد نانوایی شهرستان قرچک به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند.

برچسب‌ها آرد قرچک دولت سیزدهم نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد قرچک دولت سیزدهم آرد قرچک دولت سیزدهم نانوایی شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است