Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@13:05:39 GMT

عکس/ پسر حمید نوری در نشست خبری قوه‌قضائیه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۵۵۸۴

در جریان نشست سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران، مجید نوری فرزند حمید نوری در سالن سخنگویی حاضر و در کنار سخنگوی قوه قضائیه قرار گرفت.سخنگوی قوه قضائیه: حمید نوری در سخت ترین شرایط نگهداری می‌شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه حمید نوری قوه قضاییه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و سپس بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت 9 صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی کشورمان به سؤال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان برای حضور اصحاب رسانه در نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران الزامی است.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان