Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهناز ضرابی‌زاده»، روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقه که با موضوع «غروب خورشید» برگزار شد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ۲۴۱ اثر از اعضای مراکز خود حضور داشت و از این تعداد، ۴۳ اثر از استان همدان به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

وی افزود: آترین افشاری توانا و مریم عبدی از استان همدان موفق به کسب نشان نقره از این رقابت بین‌اللملی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، از ۲۴۱ اثر حاضر در این مسابقه ۸۷ نفر موفق به کسب جایزه شدند که از این تعداد سه نفر دیپلم افتخار نشان طلا، ۲۱ نفر دیپلم افتخار نشان نقره و ۶۳ نفر دیپلم افتخار دریافت کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: بیست ‌و دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی «اوورا» کشور پرتغال در سال ۲۰۲۱، با تکنیک آزاد و ویژه گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر همدان پرتغال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر همدان پرتغال کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر همدان پرتغال کانون پرورش فکری کودکان دیپلم افتخار استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان