Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن کوتاه «برگشت ناپذیر» به کارگردانی شیدا کاشی به سه جشنواره بین‌المللی راه پیدا کرد.

این انیمیشن در پانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو به نمایش درمی‌آید.

امسال ۵۰ فیلم در این جشنواره حضور دارند. هدف جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو کشف و حمایت از استعدادهای جدید در فیلمسازان ایرانی سراسر دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره از ۱۷ تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ برابر با ۲۶ و ۲۷ شهریورماه در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

همچنین این انیمیشن در دومین دوره جشنواره فیلم کورسال سن‌سباستین رقابت می‌کند.

این جشنواره از ۱۵ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برابر با ۲۴ شهریور تا ۸ مهرماه در شهر سن سباستین اسپانیا برگزار می‌شود

در ادامه نیز هفدهمین دوره جشنواره «فرشته تابناک» روسیه پذیرای «برگشت ناپذیر» شد.

جشنواره «فرشته تابناک» یکی از پروژه‌های برنامه هدف جامع «فرهنگ معنوی و اخلاقی نسل جوان در روسیه» است که هدف آن یافتن راه‌هایی برای آشنایی جوانان امروز با سنت‌ها و ارزش‌های معنوی و اخلاقی است. این جشنواره هر ساله از ۱ تا ۷ نوامبر برابر با ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در سالن ژوکوف سینما پوکلونکا در مسکو برگزار می‌شود.

«برگشت‌ناپذیر» در مدت زمان ۸ دقیقه و با تکنیک دو بعدی ساخته شده و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سال ۱۴۰۰ است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «کشوری، سال‌ها پیش در جنگ شکست خورده و اشغال شده است. اشغالگران همه چیز را از جمله زبان، نشانه‌ها، یادگارها و… از بین برده‌اند. در این میان تنها یک بازمانده از مردم پیشین آن کشور باقی مانده؛ کسی که ۳۷ سال برای بازیافتن از دست رفته‌ها جنگیده است و حالا در این جنگ احساس شکست می کند…»

سایر عوامل این انیمیشن عبارتند از طراح استوری برد: شهریار بیرانوند، طراح بک‌گراند: مرضیه عرفان منش، موسیقی: حمید پاکدل، صداگذاری: حمید پاکدل، پوریا رحیمیان، نوازنده: پویان زادمجید، انیمیت: رشید عابدین، امین نرمیسا، حامد شاملو، فرگل قدیمی، علی جاوید، شهریار بیرانوند و طراح کاراکتر: ابوالفضل برومندی.

کد خبر 5564552 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سانفرانسیسکو روسیه مسکو حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی هنرمندان تئاتر محرم 1401 کارگردان تئاتر تماشاخانه شهرزاد موزه هنرهای معاصر تهران روایت محرم حضور هنر ایران در جهان آلبوم موسیقی حوزه هنری اپرای عروسکی عاشورا شورای صدور پروانه ساخت برگشت ناپذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است

امام جمعه اصفهان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری شکست اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی جبران‌ناپذیر می‌دانستند، شکست این رژیم منحوس در عملیات وعده صادق نیز جبران‌ناپذیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مشاور وزیر و رییس شورای اقامه نماز وزارت نفت، ضمن تبریک عملیات بزرگ سپاه پاسداران در حمله به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری شکست اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی جبران‌ناپذیر می‌دانستند، شکست این رژیم منحوس در عملیات وعده صادق نیز جبران‌ناپذیر است.

وی با بیان این که دشمن سال‌ها درباره قدرت پدافندی و گنبد آهنین تبلیغات زیادی انجام داده بود، گفت: آنها طوری تلقین می‌کردند که کشوری نمی‌تواند به رژیم صهیونیستی حمله کند اما خودشان می‌توانند هر کشوری را مورد هدف قرار دهند و لذا بیشتر کشورهای عربی می‌ترسند و این ترس ریخته شد و قدرت ایران بسیار بالا رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در آیه 50 سوره مائده خداوند می‌فرماید اگر فردی ولایت یهود و نصاری را قبول کرد از آنها است، لذا برخی از کشورهای عربی را نمی‌نوان مسلمان نامید و افرادی که در دل آنها بیماری است به سرعت به سمت یهود و نصاری می‌روند و قرآن کریم می‌فرماید چه بسا پیروزی خداوند فرا می‌رسد و آنها ابراز پشیمانی می‌کنند.

امام جمعه اصفهان عملیات وعده صادق را کار بسیار عظیمی برشمرد و عنوان کرد:  بهترین تعبیر را امام(ره) داشت که فرمود اسرائیل غده سرطانی است، یعنی اگر مقابل آن نایستیم به یک کشور و منطقه اکتفا نمی‌کند و آن را در میان کشورهای اسلامی قرار داده‌اند تا آنها را بترسانند، اما مردم مظلوم غزه این ترس را از بین بردند و به مردم دنیا نشان دادند و هر کودک شیرخواری که اسرائیل می‌کشد بمبی بر علیه رژیم صهیونیستی است و مردم از آنها منتفر شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان این اقدام را کاری خدایی و از برکت خون شهیدان دانست و گفت: باید جوانان را با این کارهای ارزشمند آشنا کنیم و پیشرفت‌های نظامی کشور از ابتدای انقلاب تاکنون را تبیین کنیم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه سخنان خود به حضور قشر روحانیت در وزارت نفت نیز اشاره کرد و گفت: البته ما هزار طلبه در مدارس امین داریم و حدود 400 طلبه نیز در طرح هجرت در روستا حضور دارند اما تحصیل و ادامه آن برای طلاب و روحانیون امر مهم‌تری است و نباید طلاب به این واسطه از درس بازبمانند.

وی با تاکید بر ادامه تحصیل طلاب و روحانیون تصریح کرد: طلاب ما باید درس را ادامه دهند و باید از روحانیون مستقر در وزارت نفت نیز مسئله ادامه تحصیل را بخواهید.

«وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کردعملیات "وعده صادق" تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شاهانی مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت نیز گزارشی از مجموع اقدامات و فعالیت های فرهنگی و مذهبی انجام شده در حوزه ائمه جماعات مرتبط با وزارت نفت ارائه کرد و اظهار داشت: وزارت نفت در چهار شرکتی اصلی خود در سطح کشور حدود 850 امام جماعت دارد و مدت 8 سال است که در این زمینه کشور به 10 منطقه تقسیم شده است و هر منطقه‌ای نیز مسئولی معین دارد تا بر کار نظارت کرده و مشکلات را پیگیری نمایند.

وی از برگزاری 14 کارگاه آموزشی ویژه ائمه جماعت منطقه اصفهان و برگزاری 4 دوره مجازی برای این روحانیون خبر داد و افزود: برگزاری سخنرانی، بیان احکام و مشاوره برخی از اقدامات این روحانیون است و هم چنین در جزایر خارک و عسلویه روحانیون ما حضور دارند و با تاکید وزیر نفت بر مسئله وجود نماز جماعت در کمپ های کارگری و شهرک‌های مصنوعی وزارت نفت نیز مساجد خوبی احداث شده و بر برنامه‌های فرهنگی آنها نظارت داریم.

شاهانی خاطر نشان کرد: در مورد مسئله حجاب و عفاف نیز مصوباتی داشته‌ایم و کنترل‌های خوبی شده است و بسیج صنعت نفت نیز کارهای فرهنگی خوبی  انجام می‌دهد.

انتهای  پیام/163/.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز