Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:33:52 GMT

زمان اجرای افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۶۲۹۵

زمان اجرای افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد+ جزئیات

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نحوه اجرای افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی فردا اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدهادی زاهدی وفا، در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌ها این قشر مورد کم‌توجهی قرار گرفته بودند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش کردیم اتفاقات بهتری رخ دهد اما وارث وضعیت گذشته هستیم، افزود: نا ترازی‌هایی در صندوق‌های بازنشستگی وجود دارد که یکی از چالش‌های ما در وزارت خانه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تصمیمات مهمی گرفته نشده به‌طوری‌که هم‌اکنون دو صندوق از صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت متکی هستند. درحالی‌که باید تعادل در منابع و مصارف وجود داشته باشد و بتوانند بر اساس فرمول اقتصادی خودشان را اداره کنند.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات در خصوص بازنشستگان در قوانین دولت و مجلس است، خاطرنشان کرد: ۱۷ صندوق در کشور داریم که البته آن‌ها هم مشکلاتی دارند و براساس قانون ساختار رفاه باید ادغام شوند.

زاهدی وفا در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی، اظهار کرد: هیئت‌وزیران این موضوع را به وزرای عضو در هیئت‌امنای تأمین اجتماعی واگذار کرد و ما باید در چارچوب مصوبه شورای عالی کار تصمیم می‌گرفتیم که البته محدودیت‌های منابع نیز وجود دارد.

وی از برگزاری جلساتی با نمایندگان بازنشستگان خبر داد و گفت: در جلسات برگزارشده تصمیم گرفتیم قانون را اجرا و بر نحوه اجرای آن نیز توافقاتی صورت گرفت و در این رابطه جلسه‌ای در روز چهارشنبه با نمایندگان این افراد داریم که آن‌ها نحوه افزایش را اعلام خواهند کرد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص واگذاری سهام به بازنشستگان گفت: یکی از پیشنهادهایی که مطرح‌شده این است که صندوق زمین و ساختمان برای بازنشستگان در هر استان تأسیس شود و درمجموع تصمیمات خوبی اتخاذشده که این موضوع نیز فردا در جلسه اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 596991

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای عالی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نحوه اجرای افزایش حقوق بازنشستگان جزئيات افزايش حقوق بازنشستگان اعلام زمان اجرای افزایش حقوق بازنشستگان زمان اجرای افزایش حقوق بازنشستگان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

تجارت نیوز نوشت: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902228

دیگر خبرها

  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟