Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش 50 درصدی بودجه ورزش قهرمانی و کارگری این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، مراسم تقدیر و تجلیل از ورزشکاران شرکت ملی صنایع مس ایران که عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی کارگری شرکت های جهان را کسب کرده بود امروز سه شنبه ۲۴ مرداد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران اظهار داشت: باید ورزش را در شرکت ملی مس تقویت کنیم؛ این تقویت باعث ارتقای بهره وری در کار خواهد شد؛ برنامه ریزی منظمی برای توسعه ورزش کارگری در سه شرکت زیر مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران تدوین شده و آنرا دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: افزایش سرمایه گذاری در ورزش باعث کاهش هزینه های درمان شده و آسیب های اجتماعی هم کاهش پیدا می‌کند؛ دستور دادم تا برنامه دقیقی از سوی معاونت های مختلف شرکت ملی صنایع مس ایران برای ارتقای ورزش در این شرکت تدوین شود.

رستمی گفت: شرکت ملی مس ایران بزرگترین مجموعه ورزش کارگری ایران محسوب می‌شود؛ به دنبال افزایش همراهی و حمایت از ورزش در کشورمان هستیم این در حالی است که ظرفیت بیشتری برای حمایت از ورزش در این شرکت وجود دارد و حمایت ها را توسعه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: بودجه بخش ورزش قهرمانی و کارگری نسبت به سال قبل تقویت شده و دستور دادیم که پنجاه درصد رشد پیدا کند تا حمایت ها از ورزش بیشتر شده و حمایت ها از ورزش ایران افزایش پیدا کند؛ بنا داریم تا حمایت کاملی از ورزشی و بویژه تیم های ورزشی همراه شرکت ملی صنایع مس داشته باشیم.

در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مس ایران دستورات لازم را درباره تبدیل وضعیت و اعمال مدرک تحصیلی و جبران حقوق و دستمزد ورزشکاران تیم کارگری شرکت ملی مس صادر کرد.

همچنین در این نشست نخعی رئیس هیات ورزش کارگران استان کرمان گفت: در سالجاری و بر اساس سهمیه قهرمانی کارگران ورزشکار ایران در جهان که سال گذشته بدست آمد به مسابقات روسیه اعزام شدیم و با عنوان نایب قهرمانی به کشورمان بازگشتیم.  این در حالی است که تیم های خارجی به اصطلاح بازیکن لژیونر داشتند.

در ادامه این نشست مسلم عباس آبادی سرمربی تیم کارگری فوتبال ایران در مسابقات روسیه اظهار داشت: با اینکه همه تیم ها می توانستند از 2 بازیکن آزاد استفاده کنند اما تیم ورزش کارگری شرکت ملی مس با ظرفیت تمام کارگری به مسابقات روسیه اعزام شد و عنوان فنی ترین بازیکنان را علاوه بر نایب قهرمانی نصب کردیم.

وی گفت: با ۱۲ بازیکن به رقابت های روسیه رفتیم که غیر از سرمربی، بقیه اعضای تیم از کارگران پیمانکاری شرکت ملی مس هستند.

در این نشست احمدی مدیرعامل شرکت مس سرچشمه و عباس زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون در ارتباط تصویری از کارگران ورزشکار شرکت ملی مس تقدیر کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت ملی مس ایران شرکت مس شرکت ملی صنایع مس ایران مدیرعامل شرکت ملی کارگری شرکت شرکت ملی مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد

اینکه درصد افزایش کرایه تاکسی و تعرفه پزشکی، جریمه رانندگی و هزینه اینترنت بیش از رشد حقوق کارگران باشد باعث کاهش انگیزه می شود.

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به الزامات  توجه به حقوق کارگری بویژه در سال جاری که  جهش تولید از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: در شرایطی که نرخ کالاها و خدمات حداقل 40 درصد افزایش داشته،  انتظار می رود در تعیین حقوق کارگران نیز این مسئله منظور شود به ویژه اینکه مسئله جهش تولید که رکن اصلی آن کارگران هستند، از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید هم قرار گرفته است. 

وی افزود: یکی از نکات قابل تامل در مصوبه نهایی شورای عالی کار برای حقوق و دستمزد کارگران ثابت ماندن حق مسکن در سال 1403 ثابت  بود که جای تعجب دارد.  

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قطعاً همه مسئولان کشور در پی کنترل نرخ تورم هستند اما نباید به بهانه مهار تورم هر سال بخشی از سفره کارگران را کوچک کنیم. البته نمی‌توان مسائل کارفرمایان هم در نظر نگرفت اما در شرایط فعلی که فشار تورم زندگی بخش قابل توجهی از قشر کارگران را تحت شعاع قرار داده، لازم است که درباره مولفه‌هایی مانند حق مسکن و پایه سنوات بازنگری‌هایی منطبق بر تورم حاکم بر اقتصاد کشور صورت گیرد. 

بابابی خاطرنشان کرد: البته باید این نکته را هم مدنظر قرار داد که میزان افزایش حقوق سایر سطوح کارگران نهایتاً 22 تا 25 درصد افزایش داشته  که این رقم هیچ سنخینی با تورم کالاها بویژه تورم اقلام خوراکی را نمی‌دهد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است