Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این تجمع با تاکید بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودهای بزرگ کشور است، بهره‌مندی از منابع آب این استان و ضرورت اجرای طرح بن به بروجن را یادآور شدند.

مردم شهرکرد با بیان اینکه آب چشمه کوهرنگ منبع پایداری برای تامین آب شرب این شهرستان نیست و احتمال کدورت آن نیز از گذشته وجود داشت، بر این نکته تاکید داشتند که رفع مشکل تامین آب این منطقه باید از سالهای گذشته در دستور کار مسئولان قرار می گرفت تا امروز شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این تجمع بین مردم حضور یافتند و به مردم اطمینان دادند که ظرف روزهای آینده طرح بن به بروجن به بهره برداری می رسد و همچنین با توجه به اجرای ۲ طرح انتقال آب اضطراری فدک و عمان سامانی به زودی مشکل آب شرب مردم شهرکرد برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا، به سبب وقوع بارش‌های سیل‌آسا در چهارمحال و بختیاری، آب چشمه کوهرنگ که از چشمه‌های مهم و حیاتی این استان به شمار می‌رود از روز یکشنبه ۱۶ مرداد گل‌آلود و از مدار آبرسانی خارج شد و همین موضوع سبب ایجاد تنش آبی در هفت شهر و ۳۴ روستای این استان شد.

بلافاصله وزیر نیرو ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به همراه تیم های تخصصی را به استان اعزام کرد تا اقدام لازم برای رفع این مشکل انجام شود و سپس خود نیز با سفر به استان چهارمحال و بختیاری از نزدیک مشکلات را به صورت میدانی بررسی کرد و راهکارهای لازم را برای رفع هرچه سریع تر مشکل در دستور کار قرار داد. 

همچنین با فراخوان کردن تانکرهایی از سراسر کشور حدود ۷۰ تانکر به این استان ارسال شد و آبرسانی سیار در محلات شهر انجام گرفت.

اضافه کردن ۱۵ حلقه چاه با اجرای ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری، توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی در محلات شهرکرد، به کارگیری ۷۰ تانکر آبرسان، نصب پکیج کاهش گل‌آلودگی، تعبیه علمک برداشت آب از چاه‌های کشاورزی، اتصال خطوط آبرسانی موقت، کنترل کیفیت آب، آبرسانی شبانه، ایجاد حوضچه ته‌نشینی، فعال‌سازی ایستگاه تعادلی و افزایش ظرفیت برداشت آب از تصفیه‌خانه سامان بخشی از فعالیت‌ها و اقداماتی است که طی روزهای اخیر برای رفع مشکل آب شرب شهرکرد انجام شده است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب اعتراض

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب شهرکرد چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب اعتراض چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ نماینده سازمان سنجش در استان گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح امروز برگزار شد و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر به رقابت می‌پردازند.
فاضلی افزود: داوطلبان در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده اند.
نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.
وی گفت: امروز دانشگاه آزاد میزبان هزار داوطلب و فردا هزار و ۳۰۰ دواطلب خواهد بود.
دوطلبان رشته علوم تجربی و ریاضی در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و رشته‌های علوم انسانی زبان و هنر در حوزه دانشگاه شهرکرد به رقابت می‌پردازند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال