Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، در سخنانی تاکید کرد: ایران به پیشنهادات اتحادیه اروپا در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها پاسخ‌های سازنده‌ای ارائه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، میخائیل اولیانوف نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، امروز سه شنبه در سخنانی تاکید کرد: ایران به پیشنهادات اتحادیه اروپا در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها پاسخ‌های سازنده‌ای ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مقامات ایرانی روز گذشته (دوشنبه) پاسخ‌های خود را در ارتباط با متن نهایی توافق هسته‌ای ارائه کردند و به اعتقاد من پاسخ‌های آن‌ها بسیار سازنده است.

اولیانوف افزود: براین اساس هم اکنون توپ در زمین آمریکایی‌ها قرار دارد.

نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در ادامه تصریح کرد: ایران خواستار اصلاح متن توافق به نحوی شده که تضمین‌های لازم برای حفظ توافق در آینده وجود داشته باشد.

وی در پایان با ابراز خوشبینی درباره رسیدن به توافق نهایی در آینده نزدیک، افزود: آمریکایی‌ها باید پاسخ خود را ارائه دهند، اگر پاسخ آن‌ها مثبت باشد، بزودی شاهد برگزاری نشست در سطح وزرای خارجه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اولیانوف اتحادیه اروپا مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته