Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:15:43 GMT

مردم انتظار بالایی از کیفیت خدمات هلال احمر دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۶۶۵۵

مردم انتظار بالایی از کیفیت خدمات هلال احمر دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در نشست صمیمانه با کارکنان مجتمع دارویی درمانی هلال‌ایران؛ وجود آئین‌نامه، چارت سازمانی و اسناد بالا دستی را یکی از دغدغه‌های اصلی کارکنان دانست و بر تلاش جمعیت برای تحقق آن تاکید کرد.

کولیوند بر ضرورت ارتباط مؤثر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با ستاد جمعیت هلال‌احمر نیز تاکید کرد و گفت: خدمات این مجتمع باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به جمعیت هلال‌احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی لزوم نوسازی تجهیزات درمانی و همچنین توجه به تحول دیجیتال در مجتمع دارویی درمانی را از موضوعات بسیار مهم و در راستای بهبود کیفیت کار و رضایت مراجعه‌کنندگان از خدمات مجتمع عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر به بهبود کیفیت هتل مجتمع نیز اشاره کرد و گفت: وجود این هتل یک نعمت بسیار عالی برای مراجعه‌کنندگان است تا تنها دغدغه درمان را داشته و مشکلاتی نظیر اسکان، نداشته باشند.

کولیوند گفت: ظرفیت مجتمع برای ارائه خدمات دارویی و درمانی بسیار بالاست که با همکاری و همراهی افتخارآمیز کارکنان آن می‌تواند ارتقای بیشتری هم پیدا کند. برای تحقق این مهم، هر یک از کارکنان خودشان را مدیر بدانند و با ارائه پیشنهادات و ایده‌های سازنده، ارتباط خود را با مدیران مجتمع و مراجعه‌کنندگان تقویت کنند.

کد خبر 5564755

منبع: مهر

کلیدواژه: پیر حسین کولیوند هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اسناد بالادستی شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان محیط زیست هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر اربعین حسینی عضو شورای شهر تهران قوه قضاییه شهر تهران آلودگی هوا بنیاد شهید و امور ایثارگران پیر حسین کولیوند علی دارابی آتش نشانی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبرداد.

بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی در کشور گفت: از چهارم اردیبهشت ماه تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آبگرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درپی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، گفت: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند. همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این ماموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ٢٥ تخته چادر، ٤٢١ تخته پتو، ٢٤٦ تخته موکت، ٥٩١ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ٣٥٦ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد