Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر میر ابراهیمی را تسلیت گفت.

پیکر پاک الگوی شجاعت و استقامت مرحوم حاج سید ابراهیم میرابراهیمی پدر عزیز شهیدان والامقام سید جواد و سید صادق میرابراهیمی سه شنبه ۲۵ مرداد ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، رئیس بنیاد بابل، مردم شریف و قدرشناس این شهرستان تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج سید ابراهیم میرابراهیمی پدر وارسته شهیدان والامقام سید صادق و سید جواد میرابراهیمی دوشنبه بیست و چهارم مرداد ماه و در سن ۹۵ سالگی  پس از سال‌ ها صبر و بردباری، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر وارسته امروز از مسجد شهید بهشتی (خورشیدکلا) به سمت مزار ابدیش واقع در گلزار شهدای معتمدی بابل تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

 شهید سیدجواد میر ابراهیمی ۲۶ خرداد ماه سال ۱۳۴۱ متولد و در ۲۶ اسفندماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج و شهید سید صادق میر ابراهیمی پنجم بهمن ماه سال ۱۳۳۸ متولد و در ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۵۹ در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در این مراسم پیام تسلیت دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیام کهن سال مدیر کل بنیاد مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر میرابراهیمی قرائت شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین با فرزندان این مرحوم دیدار و با ابراز همدردی، از این خانواده معزز دلجویی و تفقد به عمل آورد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی معادن رئیس جمهور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید مازندران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران میر ابراهیمی ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، متن کامل پیام یوسف نوری استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالمی نستوه، دانشمندی وارسته و معلمی متفکر و مجاهد است که در کسوت تعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بی‌شک استاد شهید مطهری چهره تاثیرگذار و بهترین الگو برای جایگاه والای معلمی است.

معلمی افتخاری بزرگ و دارای شرافت و منزلت بالاست و معلمان طلایه‌داران عرصه تعلیم و بسترساز نجات انسان از ظلمات جهل هستند.

شالوده توسعه هر کشور به همت، تلاش و زحمات معلمان در مدارس شکل می‌گیرد و ارتقای مادی و معنوی جامعه بسته به پویایی و انگیزه معلمان است. از طرفی نظام جمهوری اسلامی نیز جایگاه ویژه‌ای برای معلمان و تعلیم و تربیت متصور است و امامین انقلاب همواره بر لزوم تکریم معلمان و تجلیل آنان تاکید کرده‌اند و رویکرد دولت سیزدهم نیز حفظ و پاسداشت شأن و عظمت جایگاه معلمان است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگر تعلیم و تربیت؛ روز معلم را به تمامی اساتید، معلمان، فرهنگیان و زحمتکشان عرصه علم آموزی در کشور به‌ویژه معلمان شریف استان مازندران، دیار علویان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در کنف عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا