Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@03:35:50 GMT

مرکز خریدهای معروف اصفهان کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۶۸۸۴

مرکز خریدهای معروف اصفهان کجاست؟

اصفهان از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که در طول تاریخ، در سه دوره تاریخی آل‌بویه، سلجوقیان و صفویان به‌عنوان پایتخت کشور برگزیده شد؛ به همین دلیل، بناهای تاریخی و بازارهای قدیمی بسیاری در آن به چشم می‌خورند. در این شهر پس از بازدید از دیدنی های اصفهان از بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن نیز دیدن کنید؛ مراکزی که مکان‌های مناسبی برای خرید انواع کالاها، سوغاتی و یادگاری به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مشهورترین و محبوب‌ترین مراکز خرید اصفهان آشنا کنیم.

مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان آدرس: بزرگراه شهید دستجردی، روبه‌روی ورودی جنوبی سپاهان شهر تلفن: ۳۶۵۵۰۵۰۴ ۰۳۱ ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۴. پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا یک بامداد وب‌سایت: isfahancitycenter.com رده قیمت: متوسط

مرکز خرید هفت طبقه سیتی سنتر اصفهان بزرگ‌ترین، بهترین و یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید شهر است. وجود دو طبقه پارکینگ با ظرفیت اختصاصی ۵,۵۰۰ خودرو، واحدهای تجاری، هایپراستار، فروشگاه‌ها و دو طبقه مختص به پردیس سینمایی با هشت سالن، سالن ورزشی، مرکز همایش، نگارخانه، موزه، رستوران، کافه، فودکورت، زمین اسکواش، دانشگاه علمی کاربردی و شهربازی کهکشان عجایب (بزرگ‌ترین شهر بازی سرپوشیده خاورمیانه)، سیتی سنتر را تبدیل به یک مجتمع تفریحی تجاری تمام عیار کرده‌اند.

در سیتی سنتر اصفهان می‌توانید انواع کالاهای باکیفیت برند خارجی و ایرانی مانند پوشاک، کیف و کفش، مصنوعات چرمی، طلا و جواهرات، صنایع دستی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، زیورآلات، ساعت، عینک، لوازم ورزشی، لوازم‌خانگی، تجهیزات آشپزخانه، لوازم تحریر، کتاب و غیره را با قمیت مناسب خریداری کنید. این مرکز خرید ظاهر بسیار زیبا و فضای داخلی وسیع و چشمگیری دارد.

مرکز خرید پارک آدرس: خیابان چهارباغ بالا، روبه‌روی اداره برق تلفن: ۳۶۶۷۱۱۹۹ ۰۳۱ ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ رده قیمت: ارزان

مرکز خرید پارک با بیش از ۴۰ سال قدمت، از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید اصفهان به‌خصوص در میان اهالی شهر است که حدود ۱۵,۰۰۰ متر مربع وسعت و بیش از ۴۰۰ واحد تجاری دارد. دلیل نامگذاری این مرکز خرید، پارک سرسبز و مفرحی است که در محوطه آن قرار دارد؛ پارکی که می‌توانید پس از خرید در آن به استراحت بپردازید.

در مرکز خرید پارک؛ انواع کالاها نظیر پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم موسیقی، لوازم صوتی و تصویری، کامپیوتر و لوازم جانبی، اسباب‌بازی، لوازم ورزشی و لوازم تحریر با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به مشتریان عرضه می‌شوند. کافه، رستوران، ساختمان پزشکان، مشاور املاک، پارکینگ و غیره از جمله امکانات رفاهی تعبیه شده در مرکز خرید هستند.

مرکز خرید جلفا آدرس: خیابان خاقانی، کوچه چهار سوقی‌ها تلفن: ۳۶۲۸۶۸۰۵ ۰۳۱ ساعت کار: همه‌روزه از ساعت هشت تا ۲۳:۴۵ رده قیمت: گران

از دیگر مراکز خرید اصفهان می‌توان به مرکز خرید جلفا در محله جلفا و در نزدیکی کلیسای وانک اشاره کرد؛ مرکز خریدی که در آن انواع برندها و کالاهای باکیفیت نظیر پوشاک، کیف و کفش، مبلمان، وسایل تزیینی، جواهرات، پارچه، اسباب‌بازی و غیره عرضه می‌شوند.

مجتمع تجاری شهر آدرس: خیابان چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید علی خان تلفن: ۳۲۲۰۹۶۲۶ ۰۳۱ ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۲ رده قیمت: مناسب

مجتمع تجاری شهر، مرکز خریدی پنج طبقه با ۲۱۰ واحد تجاری و ۳۰ واحد اداری است که در آن تمام محصولات مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد. مجتمع شهر با ۱۳,۵۰۰ متر مربع مساحت دارای یک طبقه پارکینگ، چندین رستوران و کافه نیز است و اقلامی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، حوله و صنایع دستی در آن به فروش می‌رسند.

مرکز خرید کوثر آدرس: چهارباغ بالا، خیابان شهید امینی‌نژاد، روبه‌روی مجتمع آبنوس، پلاک ۸۴ تلفن: ۹۵۰۱۱۶۷۷ ۰۳۱ ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ و ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰ رده قیمت: گران

مرکز خرید کوثر از دیگر مراکز خرید بزرگ اصفهان است که با نمای آینه‌ای بسیار چشمگیر، در نزدیکی سی‌وسه‌پل و هتل پارسیان کوثر واقع شده است و بیش از ۴۵۰ واحد تجاری دارد. از امکانات رفاهی مرکز خرید کوثر می‌توان پارکینگ، آسانسور، پله برقی، دستگاه خودپرداز، بانک، رستوران و کافی‌شاپ را نام برد. در اینجا می‌توانید از انواع برندهای خارجی و ایرانی (انواع کالاها مانند پوشاک، کیف و کفش، طلا، نقره، زیورآلات، لوازم الکتریکی و لوازم تحریر) خریداری کنید.

بازار بزرگ اصفهان آدرس: میدان امام علی، خیابان رزاق، جنب مسجد جامع ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ رده قیمت: مناسب

بازار بزرگ اصفهان یکی از قدیمی‌ترین، بزرگ‌ترین و اصیل‌ترین بازارهای سنتی اصفهان است که با سبک معماری سنتی ایرانی، شما را به سفری به گذشته دعوت می‌کند؛ بازاری که از مکان های دیدنی اصفهان به شمار می‌رود و از میدان نقش جهان تا میدان عتیق امتداد دارد. سراها، تیمچه‌ها، کاروان‌سراها، مسجد، حمام و مدارس از بخش‌های این بازار قدیمی هستند که در اطراف آن آثار تاریخی بسیاری همچون گنبد نظام‌الملک و مسجد جامع وجود دارند.

هر یک از راسته‌های بازار بزرگ اصفهان (بازار قیصریه، بازار جارچی، بازار آهنگرها، بازار رنگرزها، بازار کفش‌دوزها، بازار دروازه اشرف، بازار نیما، بازار زرگرها، بازار قنادها و...) در گذشته مختص فروش کالاها و محصولات مختلفی بوده است؛ راسته‌هایی که امروز فعالیت اقتصادی چندانی ندارند. سقف بازار اصفهان با طاق‌های قوسی‌شکل از زیباترین مشخصه‌های آن است؛ به‌علاوه، نورگیرهایی نیز در سقف تعبیه شده‌اند که نور از طریق آن‌ها در بازار پخش می‌شود و فضا را روشن می‌کند. در بازار بزرگ اصفهان انواع کالاها مانند صنایع دستی، ظروف مسی و برنزی دست‌ساز، جواهرات، انواع پوشاک، کیف و کفش، ادویه، ترشی، میوه خشک و پارچه به مشتریان عرضه می‌شوند.

کد خبر 1662769

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار بزرگ اصفهان همه روزه از ساعت انواع کالاها مراکز خرید ساعت ۱۰ سیتی سنتر مرکز خرید کیف و کفش رده قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

نوسان قیمت در نقاط مختلف منطقه ۱۹ و ۲۰ تهران، حدود ۳۰ درصد برآورد شده که در سال جاری میانگین قیمت آپارتمان‌های نوساز در محله‌های خانی‌آباد و تقی‌آباد از ۵۵ میلیون تومان بر مترمربع عبور کرده است.

براساس این گزارش، طبق محاسبه ناحیه یک مناطق ۱۹ و ۲۰ بالاترین قیمت منطقه را به خود اختصاص داده و در معاملات خاص بعضاً آپارتمان‌هایی تا ۸۰ میلیون تومان بر مترمربع در آن معامله شده است.

بعد از آن ناحیه ۲ این دو منطقه ذکر شده، قیمت آپارتمان نوساز بیش از ۵۰ و کمتر از ۵۵ میلیون تومان بر مترمربع است که بعضاً معاملات خاص تا ۷۰ میلیون تومان بر مترمربع انجام شده است؛ نهایتاً در ناحیه ۳، قیمت آپارتمان نوساز کمتر از ۴۰ میلیون تومان بر مترمربع بوده و معاملات فراتر از میانگین چندان مشاهده نمی‌شود.

به گزارش مهر، روند سال‌های اخیر نشان می‌دهد آینده مناطق ۱۹ و ۲۰ از منظر سرمایه‌گذاری می‌تواند قطب سرمایه‌گذاری همراه با رشد بالا را به همراه خود خواهد داشت.

بر همین اساس، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» و «منطقه ۱۹» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۲۰» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۴ متری در منطقه ۲۰ محله صفاییه - چشمه علی تهران، ۸ ساله ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۲۰)‌ متراژ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
ابن بابویه ۸۷ ۱۳۹۶ ۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
صفاییه - چشمه علی ۸۴ ۱۳۹۶ ۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تقی‌آباد ۷۰ ۱۴۰۳ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جوانمرد قصاب ۹۰ ۱۴۰۲ ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
حمزه‌آباد - متروی شهر ری ۸۰ ۱۴۰۲ ۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌آباد ۸۸ ۱۴۰۰ ۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دیلمان - میدان نماز ۸۵ ۱۴۰۱ ۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سرتخت ۹۵ ۱۴۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سه‌راه ورامین ۷۶ ۱۳۹۶ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهادت ۸۵ ۱۴۰۱ ۴,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰

به گزارش مهر،

کد خبر 6092711 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • رصد آسمان بر بلندای کوه | بزرگ‌ترین تلسکوپ ایران کجاست؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول