Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:16:28 GMT

وساطت بی‌نتیجه راموس؛ ادامه اختلاف نیمار و امباپه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۶۹۱۱

وساطت بی‌نتیجه راموس؛ ادامه اختلاف نیمار و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شنبه شب پی اس جی برابر مون‌پولیه که با پیروزی 2-5 شاگردان کریستوف گالتیه همراه بود، در دقیقه 23 یک پنالتی به سود این تیم اعلام شد که کیلیان امباپه پشت آن قرار گرفت و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما دقایقی بعد که بار دیگر یک پنالتی دیگر به سود این تیم گرفته شد، نیمار پشت آن ایستاد و توپ را به تور دروازه دوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قبل از این ضربه، امباپه به نیمار نزدیک شد و از او خواست تا پنالتی را بزند اما ستاره برزیلی مخالفت کرد و این مساله دلخوری امباپه را به دنبال داشت. امباپه حتی در مسیر رفتن به سوی نیمار و مطرح کردن درخواستش با بی‌اعتنایی تنه‌ای هم به لیونل مسی زد و بدون هیچ واکنشی از کنار او عبور کرد که باعث تعجب و حتی ناراحتی این فوق ستاره آرژانتینی شد که برای لحظاتی به این بازیکن فرانسوی و رفتاری که او در پیش گرفته بود خیره ماند. 

اتفاقات بازی با مون‌پولیه بازتابی جهانی داشت و پی اس جی به شدت نگران بالاگرفتن تنش بین نیمار و امباپه است. به همین منظور هر دو بازیکن فراخوانده شده اند تا در مقابل کریستوف گالتیه، سرمربی و لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، توضیح بدهند.

امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که در پایان بازی، سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پی اس جی، در رختکن با نیمار و امباپه صحبت کرده و از آنها خواست تا کدورت را کنار بگذارند و آشتی کنند اما این میانجی‌گری هم فایده نداشت و نیمار و امباپه همچنان قهرند. نیمار از هفته ها پیش با امباپه مشکل دارد. او معتقد است امباپه به او خیانت کرده و در مذاکرات تمدید قرارداد، خواستار اخراجش از پی اس جی شده بود. در واقع ریشه اختلافات این دو بازیکن عمیق است و باید دید بین‌شان صلح برقرار خواهد شد یا خیر.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ یک فرانسه نیمار و امباپه پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یک دیدار امروز برگزار شد که در این بازی تیم های مس رفسنجان و پیکان از ساعت 17:45 امروز در رفسنجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم مس رفسنجان توانست در ضربات پنالتی پیکان را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد. 

این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

گل های این بازی را  جلال‌الدین علی‌محمدی(32) برای مس رفسنجان و ابوالفضل زمانی(48) برای پیکان به ثمر رساندند. 

داوری این بازی به عهده مهدی اجاقی بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!