Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@11:15:29 GMT

آفرهای ویژه تور گرجستان را در لحظه آخر ببینید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۷۱۲۶

آفرهای ویژه تور گرجستان را در لحظه آخر ببینید

گرجستان به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، با مردمانی فاقد تعصبات دینی یکی از مقاصد توریستی جذاب برای ایرانیان علاقمند به تورهای خارجی است. یکی از ویژگی‌های جالب توجه برای ما ایرانیان در این کشور این است که گرجستان دارای مردمانی بسیار میهمان نواز است که در این امر شهرت دارند. با ما همراه باشید تا با یکدیگر جنبه ‌های مختلف این کشور ارزان اروپایی را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرجستان به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، با مردمانی فاقد تعصبات دینی یکی از مقاصد توریستی جذاب برای ایرانیان علاقمند به تورهای خارجی است. یکی از ویژگی‌های جالب توجه برای ما ایرانیان در این کشور این است که گرجستان دارای مردمانی بسیار میهمان نواز است که در این امر شهرت دارند. با ما همراه باشید تا با یکدیگر جنبه ‌های مختلف این کشور ارزان اروپایی را بررسی کنیم.

 

تخفیف های ویژه تور تفلیس در لحظه آخر

اگر جزء آن دسته از گردشگرانی باشید که پایه ثابت تورهای کشورهای خارجی هستند، پس حتما می‌دانید که سفر با تور گرجستان نیازی به اخذ ویزا ندارد؛ که این خود یکی از دلایل مهم ارزان‌تر تمام شدن این سفر خارجی است. ما در لحظه آخر تخفیف‌های مخصوص آخر فصل تابستان را برای شما گردشگران عزیز ارائه کرده‌ایم تا با خیالی راحت و هزینه‌ای پایینتر از دیگر فصول سال بتوانید تور باتومی و یا تور تفلیس مناسب خود را انتخاب کنید و از انجام این سفر خاطره انگیز لذت ببرید.

سفر به گرجستان هوایی یا زمینی؟

از دیگر ویژگی‌هایی که سفر به گرجستان را برای ما ایرانیان جذاب کرده، این است که برای سفر به این کشور هم از راه هوایی و هم از راه زمینی می‌توانیم اقدام کنیم. حالت عادی تور گرجستان که همان نوع هوایی آن است. اما برای روش زمینی آن می توانیم از دو حالت زیر کمک بگیریم:

سفر با اتوبوس

یکی از راه های مقرون به صرفه تر از راه هوایی سفر به گرجستان، سفر با اتوبوس است که چالش ها و ویژگی های خاص خودش را به همراه دارد. برای مثال اگر شما در سفر زمینی با اتوبوس به سمت تفلیس یا باتومی، همسفران خوبی داشته باشید، لذت تور را برایتان دوچندان می کند. لذتی که قطعا مسافران تور هوایی از آن محروم هستند. از دیگر ویژگی های سفر با اتوبوس به گرجستان، ارزان بودن آن نسبت به پرواز هوایی است.


سفر با ماشین شخصی

بله درست خواندید. با اتوموبیل شخصی خود نیز می توانید این مسیر را طی کنید. اما چندان راه مقرون به صرفه ای نیست! شاید در نگاه اول خوب به نظر برسد اما مشکلاتی همچون داشتن پلاک بین المللی، هزینه بنزین متفاوت در کشورهای دیگر، اصطلاک ماشین، داشتن گواهینامه بین المللی، عوارض خروج از کشور، گمرک و... انجام این نوع سفر را پر از چالش هایی می‌کند که بهتر است راه های دیگر را برای تور تفلیس(گرجستان) انتخاب کنید.

 

هزینه اقامت در تفلیس

همانطور که پیش‌تر گفتیم هزینه سفر به گرجستان به نسبت یک کشور اروپایی بسیار پایین‌تر است. یکی از دلایل ارزان‌تر بودن آن نیز قیمت هتل‌های گرجستان است که در عین کیفیت بالای آن‌ها، قیمت مناسبی دارند. برای مثال قیمتی تقریبی از این هتل‌‌ها را خدمتتان لیست کرده‌ایم:

هتل های 5 ستاره: 100 الی 700 لاری

هتل های 4 ستاره: 45 الی 200 لاری

هتل های 3 ستاره: 15 الی 150 لاری

آپارتمان: 15 الی 400 لاری

هاستل: 8 الی 55 لاری
 

خدماتی که لحظه آخر در تورهای ترکیه ارائه می دهد

اولین امتیازی که هنگام خرید تور از وبسایت لحظه آخر دریافت می‌کنید این است که ما در لحظه آخر برترین کارگزارهای تورهای چارتری و لحظه آخری را گرد هم آورده‌ایم تا شما عزیزان همیشه همراه لحظه آخر بتوانید با مقایسه قیمت تورهای مختلف مناسب ‌ترین پکیج را برای خود انتخاب کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید با تماس با همکاران ما، از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سفر به گرجستان لحظه آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی با یک مزاح برای تحول کتابخوانی در کشور؛ در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که سرانه مطالعه در کشور چقدر است؟ گفت: عدد دقیقی از سرانه مطالعه نداریم!

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077812 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست
  • تشدید تنش در تفلیس/ پلیس با اشک‌آور معترضان را متفرق می‌کند!
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد