Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@17:06:59 GMT

دبیر جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۷۳۳۴

دبیر جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، مهدی نصیری رئیس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با صدور حکمی امید طاهری را به‌عنوان دبیر شانزدهمین جشن سالانه کانون منصوب کرد.

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در جشن سالانه خود به معرفی برترین های تئاتر ایران از نگاه منتقدان عضو این کانون می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، جشن سالانه کانون برگزار نشده بود اما در مهر پیش‌رو، جشن کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، براساس آرای منتقدان عضو و به دبیری امید طاهری برگزار می شود.

در این رویداد، علاوه‌بر معرفی برترین‌های تئاتر در سال ۱۴۰۰، در رشته‌های مختلف، بهترین نمایش‌های سه دوره قبل نیز معرفی می شوند. همچنین بناست در استان هایی که کانون ملی منتقدان تئاتر ایران شعبه‌ فعال دارد، بهترین نمایش سال ۱۴۰۰ از طرف اعضای استانی کانون معرفی شوند.

شانزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان مهر سال‌جاری با معرفی بهترین‌های تئاتر سال ۱۴۰۰ در ۱۸ بخش مختلف برگزار می‌شود و این انتخاب‌ها براساس آرای منتقدان عضو کانون انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشن کانون ملی منتقدان تئاتر جشن سالانه امید طاهری کانون ملی منتقدان تئاتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز