Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش ساکی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: اکنون ۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی کاشان و یک بیمار نیز در آران و بیدگل بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید حاد تنفسی با سن هشت ماهه تا ۹۲ سال در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۱۸ بیمار در کاشان و یک بیمار در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا طی شبانه‌روز گذشته در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ثبت ۶۵ مورد جدید به ۶۸ هزار و ۳۳۴ نفر رسید.

او با اشاره به مراجعه ۲۸۸ نفر به کلینیک‌های حاد تنفسی این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۹۶۶ نفر نیز شمار پذیرش بستری موقت در مراکز‌ ریفرال این دانشگاه است.

به گفته ساکی، طی شبانه روز گذشته یک مرد ۸۷ ساله مبتلا به کرونا در یکی از مراکز درمانی کاشان جان باخت.

او اضافه کرد: ۴۰۵ هزار و ۳۰۱ نفر از آغاز شیوع کرونا (اسفند ۹۸) تاکنون به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند و ۲۱ هزار و ۸۰ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های این شهرستان‌ها مرخص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص واکسیناسیون جمعیت بالای پنج سال منطقه کاشان اظهار داشت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون ۷۸ و ۲ صدم درصد واجدان شرایط نوبت نخست و ۷۱ و ۲۴ صدم درصد نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

ساکی با اشاره به اینکه ۳۶ و ۳۲ صدم درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل واکسن نوبت سوم مقابله با ویروس کرونا را تزریق کرده‌اند، گفت: هشت هزار و ۸۲ نفر از مردم این منطقه نیز واکسن یادآور (نوبت چهارم) را دریافت کرده‌اند.

وضعیت کرونایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به ترتیب نارنجی و زرد است.


ویروس کرونا (COVID-۱۹) اواسط دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» کشور چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد؛ این ویروس در نهایت به همه کشور‌ها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا واکسیناسیون کرونا کاشان وآران وبیدگل کاشان و آران و بیدگل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل