Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@06:57:44 GMT

بررسی قراردادهای سرخابی‌ها از سوی سازمان بازرسی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۷۸۷۴

بررسی قراردادهای سرخابی‌ها از سوی سازمان بازرسی

به نقل از  روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، لقمان کیاپاشا با اشاره به ورود سازمان بازرسی برای بررسی قراردادهای منعقده در دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس گفت: از روز گذشته هیات بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در باشگاه پرسپولیس مستقر شده است.

وی ادامه داد: با استقرار هیات بازرسی؛ میزان درآمد و هزینه کرد باشگاه و نحوه تنظیم و اجرای قراردادها از جمله موضوع حامیان مالی، مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اینکه این سازمان با جدیت نسبت به بررسی دقیق قراردادها با محوریت چگونگی تأمین مالی اقدام  و تا رسیدن به نتایج نهایی موضوع را پیگیری می‌کند؛ تأکید کرد: طی چند روز آینده هیات بازرسی در باشگاه استقلال هم مستقر خواهد شد.

کیاپاشا با انتقاد از انعقاد قراردادها با بازیکنان قبل از تعیین درآمد باشگاه‌ها، گفت: ضرورت دارد بودجه‌بندی صحیح انجام و درآمد هر باشگاه بر اساس واقعیت محاسبه و سپس نسبت به هزینه اقدام شود تا شاهد انباشت بدهی‌ نباشیم./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان بازرسی قراردادهای سرخابی ها سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری