Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع 2 میلیون و 666 هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدابوالفضل پرپنچی با اعلام گزارشی از اجرای پویش اطعام و احسانی حسینی،گفت:  براساس آخرین آمار از ابتدای ماه محرم  تا کنون 2 میلیون و 666 هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند در سطح استان تهران تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای ماه محرم بیش از 144 میلیارد و 504 میلیون تومان برای تهیه غذای گرم هزینه شده است که خیران و به ویژه مراکز نیکوکاری استان تهران در تأمین اعتبار و اقلام مصرفی مشارکت کرده‌اند.

پرپنچی ادامه داد: در قالب این طرح تاکنون 51 هزار و 430 بسته معیشتی به نیازمندان ارائه شده است و برای تأمین بسته‌های معیشتی تاکنون 23 میلیارد و 294 میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: همچنین در این مدت زمان 5 هزار و 200 بسته بهداشتی نیز توسط کمیته امداد استان تهران و مراکز نیکوکاری میان نیازمندان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع برای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی خیران، نهادها و مراکز نیکوکاری تاکنون بیش از 167 میلیارد و 810 میلیون تومان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غذای گرم غذای گرم در بین ایتام مراکز نیکوکاری استان تهران غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند