Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:41:05 GMT

فوتبال پایه بنه گز تنگستان نیازمند حمایت جدی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۷۹۶۶

فوتبال پایه بنه گز تنگستان نیازمند حمایت جدی است

علی عالی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فوتبال تنگستان با وجود بازیکنان مستعد در این چند سال مورد بی مهری زیادی واقع شده تا جایی که تیم‌‎های شاخص این شهرستان در رده سنی بزرگسالان مانند کارگر بنه گز و شاهین بندر عامری یکی پس از دیگری از چرخه فوتبال کنار رفتند.

وی بیان کرد: تیم فوتبال کارگر بنه گز که در مقاطعی توانست در برابر تیم‌های لیگ برتری همانند پرسپولیس و مس کرمان عرض اندام کند اکنون با شرایط نامساعد مالی مواجه است و در رده‌های سنی پایه نیز مشکلات بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی نژاد ادامه داد: چشم انداز تیم کارگر بنه گز بازگشت مجدد و باشکوه به صحنه فوتبال کشور در رده سنی بزرگسالان است اما این هدف بدون حمایت‌های مالی لازم، در سایه اما و اگر قرار گرفته است.

وی با اشاره به قهرمانی سال‌های گذشته تیم امید کارگر بنه گز در مسابقات کشوری یادآور شد: تیم‌های پایه کارگر بنه گز اکنون در رده سنی جوانان در لیگ مناطق کشور و رده های سنی نونهالان و امید در  لیگ استانی حضور دارند.

مدیرعامل تیم فوتبال کارگر بنه گز افزود: در شرایطی که جامعه بیش از هر زمان دیگر نیازمند شور و نشاط اجتماعی است برای تفریح و پرکردن اوقات فراغت شهروندان، فوتبال بیش از هر ابزار دیگری می تواند تزریق کننده روحیه شادابی و نشاط به جامعه باشد و به همین دلیل باید حمایت جدی تری از این ورزش صورت گیرد.

وی ادامه داد: بوشهر استانی مستعد در ورزش فوتبال است که هم اکنون نیز ستاره های این استان در اروپا و لیگ برتر چهره های مطرحی به شمار می‌روند؛ بدون شک با حمایت بیشتر از ورزشکاران و تیم‌های فعال در این رشته، همچنان می توان به بروز و ظهور بازیکنان بیشتری در سطح ملی و بین المللی امیدوار ماند.
 

عالی نژاد افزود: تیم‌های باسابقه و ریشه دار فوتبال استان بوشهر هیچکدام وضع و حال خوبی ندارند که باید با تحقق مسئولیت اجتماعی صنایع موجود در استان به رونق و شکوه دوباره فوتبال بوشهر در سطح اول فوتبال کشور کمک کرد.

باشگاه فوتبال کارگر در سال ۱۳۵۹ در بنه‌گز شهرستان تنگستان استان بوشهر تاسیس شده‌ است و امتیاز بزرگسالان این تیم در سال ۹۵ در نبود حامی مالی مناسب برای تیمداری به خوشه طلایی ساوه فروخته شد.

این تیم  اکنون در رده‌ پایه فعالیت می‌کند تا بتواند در صورت حمایت مالی دوباره با رده سنی بزرگسالان به لیگ‌های کشوری بازگردد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر تنگستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر تنگستان فوتبال بوشهر تنگستان کارگر بنه گز رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب ۲ شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌‌زاده ظهر امروز در جلسه شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر 2 شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت 850 هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در 2 شهر مولد کشاورزی استان بوشهر 2 هزار و 50 هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 850 هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و 200 هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود