Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا فاروق رستمی روز سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان سنندج اظهار داشت: طبق فرامین الهی وقتی کسی امانتی که به او سپرده شده تباه کند یا اگر کاری را به دست نا اهل بسپارد باید منتظر مجازات در قیامت باشد.

امام جمعه شهر سنندج تاکید کرد: داشتن دانش، آگاهی و تخصص در هر انتصاب ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کارگزاران را به مردمی بودن توصیه کرد و ادامه داد: آنها باید خدمت به مردم و دوری از تشریفات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: کشور دارای منابع خدادی، نیروهای انسانی با استعداد و با دانش و توانمند است و دانشمندان ما با علم و آگاهی در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید به قدرت معیشت مردم استان افزود، یادآور شد: مسوولین با درک نیاز محرومین فداکاری خود را نشان دهند و بویژه در تامین مسکن مردم در مناطق محروم تلاش مضاعف کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشور بدون امنیت، توسعه، پیشرفت و آبادانی ندارد بنابراین باید آن را در اولویت قرار دهیم گفت: امنیت سلامتی و امنیت معیشت مردم هم بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: نیروهای نظامی و امنیتی در حفظ امنیت کشور کوشا و به دنبال تعالی کشور هستند.

فرماندار شهرستان سنندج هم در این شورا گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو شهیدی هستند که می‌توانند الگوی مدیران خدمتگذار مردم باشند.

حسن عسکری ضمن اشاره به اهداف برگزاری هفته دولت اظهار داشت: خنثی سازی هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن که به دنبال القای ناکارآمدی دولت هستند یکی از اهداف مهم این هفته است.

وی اضافه کرد: هفته دولت می‌تواند انسجام ملی، امید آفرینی و اعتماد بخشی به جامعه را افزایش داده و موجب تشریح خدمات دولت، حفظ آرامش روانی جامعه، ایجاد درک واقع بینانه برای مردم شود.

عسکری با تاکید بر اینکه پروژه‌ای که واقعا امکان بهره‌برداری دارد افتتاح شود افزود: نباید شاهد افتتاح پروژه‌ای باشیم که بعد از راه‌اندازی امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه مسکن و اشتغال اولویت دولت بوده و در استان بیشتر مدنظر است افزود: هر دستگاهی که می‌تواند در حوزه ساخت مسکن نقش داشته باشد باید پای کار بیاید.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه در این چند ماه ۱۱۶ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۰ جذب شده است اظهار داشت: امسال مقدمات جذب ۱۷۴ میلیارد ریال یعنی ۷۰ درصد اعتبارات پیش بینی شده را فراهم کردیم.

وی با بیان اینکه ایجاد هزار و ۷۰۰ شغل در سامانه رصد ثبت شده است یادآور شد: مدیران از اعتبارات ملی هم برای شهرستان جذب کنند.

عسکری با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و تکریم ارباب رجوع مدنظر همه باشد ادامه داد: برخی از مدیران از حضور در میان مردم هراس دارند اما نباید به هیچ بهانه ای ارتباط با مردم را قطع کنند.

وی اضافه کرد: ادارات و دستگاه‌ها با هم تعامل داشته باشند چونکه هدف حل و باز کردن گره مشکلات مردم است.

عسکری یادآور شد: استفاده شخصی از خودروهای بیت‌المال به صورت معدود دیده شده که با آن برخورد می‌شود و هیچ مدیری حق استفاده شخصی از خودروی دولتی ندارد.

برچسب‌ها کردستان جلسه شورای اداری سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان جلسه شورای اداری سنندج کردستان جلسه شورای اداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد

ایسنا/هرمزگان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مبتنی بر دو راهبرد اعتماد و مشارکت، کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های بیت مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) تعداد برادران اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری از دو نفر به پنج نفر افزایش پیدا کرد که نشان دهنده راهبرد نظام اسلامی یعنی اعتماد و مشارکت است.

وی با اشاره به دخالت‌ کشورهای مختلف در امور حکمرانی کشور در دوران طاغوت، اظهار کرد: در خاطرات علم و سایر مسئولین زمان شاه به وضوح حضور سفرای کشورهای مختلف در عرصه حکمرانی و گزارش‌گیری از مسئولین ذکر شده که با شرایط اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش نیست.

وی عنوان کرد: امروز لشکر دشمن با تمام توان در برابر جبهه اسلام قد علم کرده و باید بدون توجه به زبان و دین در مسیر خداوند و مسیر رسول خداوند گام برداریم که قطعا در پرتوی جامعه اسلامی شیرینی‌های این مهم به مردم چشانده خواهد شد.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، با اشاره به تائید و تاکید راهبردهای مرکز اسلامی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: اعتماد به طرفین یک اصل در وحدت است. ما به جامعه اهل سنت اعتماد داریم و از این ظرفیت نهایت استفاده را خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان تصریح کرد: برای اولین بار مدیر مرکز اسلامی کردستان را یک فرد اهل سنت منصوب کردیم؛ چراکه ۸۰ درصد منطقه را اهل سنت تشکیل داده بود. در سایر استان‌ها نیز از جامعه اهل سنت در جایگاه‌های معاون و مدیر میانی استفاده خواهد شد که نشان دهنده اعتماد موجود میان جامعه اسلامی است.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: حجت‌الاسلام باوقار مدیر سابق مرکز اسلامی از امروز به عنوان مشاور دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت منصوب خواهند شد تا کمی از فعالیت اجرایی فاصله بگیرند و اقدام به تولید فکر و اندیشه در حوزه‌های کلان اجتماعی و فرهنگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد