Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@16:18:20 GMT

خدمات جنرال سرویس را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۸۰۳۲

خدمات جنرال سرویس را بشناسید

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال و لباسشویی

تعمیرات انواع یخچال فریزر،ساید بای ساید،مشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،آبسردکن،کولرگازی،و تلویزیون با بهترین کیفیت و با استفاده از تعمیرکاران حرفه ای در مجموعه جنرال سرویس با ضمانت و گارانتی در سراسر تهران انجام میشود

خدمات تعمیر یخچال:

تعمیرات انواع یخچال فریزر و تعمیرات انواع ساید بای ساید از مارکهای آمریکایی،اروپایی،کره ای و ایرانی با بهترین کیفیت و خدمات در محل انجام میگیرد انجام شارژگاز یخچال،تعویض موتور یخچال،تعویض فن یخچال،تعمیر برد یخچال و ساید بای ساید از برندهای مشهور مانند:

تعمیر یخچال جنرال الکتریک تعمیر یخچال وایت هاوس تعمیر یخچال سامسونگ تعمیر یخچال ال جی خدمت تعمیرات یخچال دوو تعمیرات یخچال بوش سرویس و تعمیرات ساید بای ساید کنوود و خدمات یخچال و ساید بای ساید انواع برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. تعمیرات ماشین لباسشویی:

خدمات تعمیر و سرویس انواع ماشین لباسشویی های اتوماتیک با هر مارک و برندی توسط جنرال سرویس انجام میشود. تعمیرات ماشین لباسشویی در محل بوده و بدون نیاز به جابجایی در محل شما تعمیر میشود انجام خدمات:تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی،تعویض بلبرینگ لباسشویی،تعویض میکروسویچ لباسشویی،تعویض لاستسک دور درب لبسشویی،تعویض کمک لباسشویی و تمامی خدمات و تعمیرات برد مشین لباسشویی در جنرال سرویس انجام میشود.

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی:

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در سراسر تهران و فوری انجام میشود تعمیر انواع ماشین ظرفشویی از هر نوع برند و مارک در جنرال سرویس با ضمانت و گارانتی انجام میشود خدمات تعمیرا ماشین ظرفشویی نیز در محل شما انجام میشود از جمله خدمات و سرویس ماشین ظرفشویی :تعویض پمپ شستشو ماشین ظرفشویی،تعمیر برد ماشین ظرفشووی،تعمیر آب پاش ماشین ظرفشویی،تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی و خدمات دیگر...انواع برندها و مدلها.

تعمیر انواع ماکروفر یا مایکروویو:

از جمله خدمات جنرال سرویس تعمیرات ماکروفر یا مایکروویو است،تعمیرات مایکروویو با استفاده از قطعات اصلی متناسب با برد ماکروفر شما انجام میشود. پس از تعمیر و سرویس مایکروویو شما در اتاق تست اشعه قرار میگیرد تا شما بتوانید با خیال راحت از ماکروفر خود استفاده کنید،تعمیرات انواع ماکروفر و مایکروویو مانند:تعمیر ماکروویو سامسونگ،الجی،بوش،پاناسونیک،مدیا،و...انجام میشود.

خدمات جنرال سرویس چیست؟                                

مرکز تخصصی و نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک و تعمیرات وایت هاوس و تعمیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در سراسر تهران با بیش از ۳۰ سال سابقه تعمیر یخچال جنرال الکتریک و تعمیر یخچال وایت هاوس و مابه در تهران،خدمات انجام شده دارای ضمانت ۱۲ماهه میباشد. خدمات ما در محل بوده و لازم به جابجایی لوازم نیست. تمامی خدمات حتی تعویض موتور یخچال در محل انجام میشود تا از هزینه های اضافی جهت حمل نقل جلوگیری شود.

نحوه انجام تعمیرات در جنرال سرویس نمایندگی وایت هاوس و جنرال الکتریک:

در صورت مشاهده هرگونه ایراد در یخچال و ساید بای ساید خود میتوانید با جنرال سرویس تماس بگیرید،در مرحله اول کارشناسان متخصص مربوط جهت رفع مشکل یخچال شما مشاوره تلفنی میدهند،تا بتوانند با راهنمایی های لازم شما را در حل مشکل یخچال فریزر شما کمک کنند. در صورتی که مشکل شما با راهنمایی حل نشود کارشناسان ما آدرس شما را ثبت میکنند تا نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام شود تا کمتر از ۱ ساعت یخچال فریزر شما تعمیر و رفع مشکل شود.

بیشترین ایرادات یخچال فریزر و ساید بای ساید

از شایع ترین ایرادات یخچال جنرال الکتریک وایت هاوس و مابه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

صدای زیاد یخچال فریزر و ساید بای ساید نوسان درجه در یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک و وایت هاوس کم شدنت سرما در یخچال وایت هاوس و جنرال الکتریک روشن نشدن یخچال جنرال الکتریک و روشن نشدن یخچال وایت هاوس و مابه خرابی در برد یخچال جنرال الکتریک و خراب شدن برد یخچال وایت هاوس و مابه صدای تیک تیک در یخچال جنرال الکتریک و وایت هاوس کار نکردن قسمت آبریز ساید بای ساید مابه و وایت هوس خراب شدن فن یخچال وایت هاوس و فن یخچال جنرال الکتریک جنرال سرویس متخصص تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک و تعمیر برد یخچال وایت هاوس:

تعمیرات برد یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک،وایت هاوس،مابه در جنرال سرویس با بهترین کیفیت و قطعات اصلی و اورجینال زیر نطر مهندسین الکترونیک انجام میشود. تعمیربرد یخچال جنرال الکتریک با ضمانت و گارانتی ۱ ساله انجام و تحویل شما مشتری محترم میگردد. تعمیر برد یخچال وایت هاوس در کمترین زمان جهت رفاه حال شما مشتریان محترم انجام میشود.

خدمات جنرال سرویس در کجاست:

خدمات جنرال سرویس نمایندگی وایت هاوس در سراسر تهران میباشد شما مشتری محترم در هر کجای تهران که باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کمتر از ۱ ساعت جهت تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید شما اقدام شود. انجام خدمات تعمیرات یخچال فریزر،تعمیرات ساید بای ساید،تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی با کیقیت و ضمانت انجام میشود تا خیال شما بابت تعمیرات لوازم خانگی راحت شود. تمامی کارشناسان برگزیده و با میانگین تجربه ۱۵ ساله جهت تعمیرات اقدام میکنند.

کد خبر 698405

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یخچال فریزر و ساید بای ساید یخچال جنرال الکتریک تعمیر برد یخچال ماشین لباسشویی سراسر تهران جنرال سرویس تعمیرات یخچال تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی تعمیرات ماشین خدمات تعمیر انجام میشود تعمیر یخچال برد یخچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره روند ساخت مسکن در کشور گفت: یک مقداری با آن تعدادی که برای ساخت مسکن در کشور مطرح شده فاصله داریم البته فوت وزیر سابق راه و شهرسازی هم در این زمینه بی‌تاثیر نبود همچنین یک مقداری هم بر روی شیوه کار مسئله پیش آمد که الان حل شده، اما تنها چیزی که باقی مانده، همکاری بانک‌ها است.

وی اظهار کرد: اگر بانک‌ها بیایند و سهم خود را بدهند جهش خیلی خوبی در ساخت مسکن به‌وجود خواهد آمد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: بانک مرکزی و شورای عالی مسکن گام‌هایی را برداشته‌اند و میزان وامشان قبلا صفر بود، اما الان وامشان بین ۱۵، ۱۶ و ۱۷ درصد است البته بانک‌های خصوصی میزان وامشان صفر است و در این زمینه باید کاری انجام شود، چون اگر وامی نباشد اصلا کاری انجام نمی‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس تصریح کرد: می‌توان تا آنجایی که امکان‌پذیر است زمین را به مردم بدهیم و به‌جای آن وام ندهیم البته قبلا هم این کار انجام می‌شده است لذا از این سیاست وزارت راه استقبال می‌کنیم تا در شهرهایی که امکانش وجود دارد زمین رایگان بدهند تا مردم خود خانه بسازند و شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کنیم.

شاکری اظهار کرد: زمین اگر برای فرد باشد مردم شده باشد که ماشین و طلای خود را بفروشند این کار را می‌کنند تا خانه خود را بسازند و در آن زندگی کنند بنابراین باید این امر در اولویت اول باشد، چون در همکاری نکردن بانک‌ها دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان ذیل نظارت شهرداری‌ها و نظام مهندسی اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان‌کرد: فاصله آورده مردم و تسهیلات بانکی با قیمت تمام شده معنادار است و اگر فکری برای آن نکنیم مردم باز گرفتار می‌شوند یعنی یک جایی می‌گویند برویم آن را به دلال‌ها بفروشیم یا اینکه نرخ سود را در ۱۸ درصد نگه داریم، چون تعدادی از مردم نمی‌توانند از آن استفاده کنند بنابراین اهدای زمین رایگان به مردم و آمدن بانک‌ها برای انجام کار سرعت ساخت‌وساز را بالا می‌برد.

وی تاکید کرد: به نظرم تصمیمات درستی اتخاذ شده و باید با سرعت کار را جلو ببریم همچنین به ازای تخریب یک واحد فرسوده حداقل می‌توان سه واحد ساخت لذا باید برای بافت‌های فرسوده فکری کرد تا بخشی از مشکلات شهرهای بزرگ حل شود.

کد خبر 847870 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن قیمت مسکن و زمین خبر ویژه مسکن - وام مسکن مسکن اجاره مسکن - مصالح ساختمانی مسکن - آپارتمان‌ نشینی

دیگر خبرها

  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند