Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:47:25 GMT

خشکاندن درختان در تهران تعمدی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۸۱۱۸

خشکاندن درختان در تهران تعمدی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قبل از اینکه فیلم‌ها در فضای مجازی پخش شود باید مدیر اداره ثبت یا شهردار ناحیه به بوستان سر می‌زد و در مورد تأثیر کارخانه سیمان روی خشک شدن درختان بررسی‌های لازم را انجام می‌داد، گویا دست‌هایی در کار است که می‌خواهند درخت‌ها را خشک کرده و از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _ سه‌شنبه بیست و پنجم مردادماه_ با پخش کردن یک فیلم در صحن شورای اسلامی شهر که نشان از قطع درختان یک بوستان در منطقه ۱۹ را داشت، اظهار کرد: این فیلم را یک طلبه از بوستان گلریز در مجاورت کارخانه سیمان در منطقه ۱۹ گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که هنوز علت خشک شدن و قطع درختان بررسی نشده است، ادامه داد: برخی معتقد هستند که گردافشانی کارخانه سیمان باعث خشک شدن درختان شده و در این میان نیز برخی نسبت به قطع درختان اقدام کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قبل از اینکه فیلم‌ها در فضای مجازی پخش شود باید مدیر اداره ثبت یا شهردار ناحیه به بوستان به این بزرگی سر می‌زدند و در مورد تأثیر کارخانه سیمان بر روی خشک شدن درختان بررسی می‌کردند، گویا دست‌هایی در کار است که می‌خواهند درخت‌ها را خشک کرده و از بین ببرند و بعد از تبدیل کردن این بوستان به زمین اقداماتی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: شب گذشته نیز از منطقه یک فیلمی برای من ارسال کردند که درخت‌ها در حال قطع شدن هستند، اما فیلم را که برای شهردار منطقه ارسال کردم اعلام کرد که این ملک خصوصی است و شهرداری اجازه ورود ندارد البته چند بار به مالک هشدار داده شده است، خشک شدن درختان در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است.

کد خبر 596997

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری ناصر امانی جلسه علنی شورای شهر تهران شوراي شهر تهران عضو شوراي شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خشک شدن درختان کارخانه سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان