Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی به عنوان بهانه نامگذاری این روز و دیگر شهدای این عرصه اظهار کرد: دشمن سال‌ها است که هشت عرصه در ابعاد مختلف هوا، فضا، دریا و فضای مجاری را به عنوان عرصه فعالیت خود انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر این عرصه‌ها دشمن برای مقابله با نظام ما فضای دیگری را هم به عنوان زمین مقابله در نظر گرفته است، افزود: در این راستا دشمن با استفاده از جنگ شناختی در صدد تاثیرگذاری بر ذهن، روح و روان است که ابزار این جنگ هم رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های نوین هستند.

سردار طراقیه بزرگ‌ترین هدف دشمن در جنگ شناختی را ایجاد و نهادینه کردن حس ناامیدی و ایجاد یاس در بین مردم اعلام کرد و افزود: خداوند بزرگ ۱۴ قرن پیش روش مقابله با این نوع جنگ را در سوره مبارک حجرات ارائه کرده است که شامل پیش نگرفتن از رهبری جامعه، قبول نکردن خبر از مفسد، و دوری از گمان‌های بد است.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب در بیانات خود راه‌کار مقابله با جنگ شناختی را جهاد تبیین عنوان کرده‌اند.

وی فرماندهان جهاد تبیین را اصحاب رسانه دانست و ابراز امیدواری کرد، با همراهی رسانه‌ها بتوان از این پیچ تاریخی هم به سلامت عبور کرد.

سردار طراقیه به آشنایی خود با حرفه خبرنگاری اشاره و تصریح کرد: من شاهد همراهی خبرنگاران در غم و شادی با مردم و تاثیرگذاری آن‌ها بوده‌ام بنابراین معتقدم، خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و شهید صارمی و دیگر شهدای این عرصه نماد عملی این ماموریت هستند.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان زنجان جنگ شناختی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد